|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-12 15:10:00
|
|
Adde |
Frågan är: Kommer de över din ytterdörrs tröskel om de ligger i magen på en besökare? Hur ska du kolla det?
Eller tänk om det kommer en hantverkare, t ex en rörmokare, över din tröskel med en falukorv uppförd i stjärten? Har du tänkt på detta?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-13 05:20:00
|
|
jansson utan hjärna |
Vaddå bara för att det är vardagligt så vänder det sig i magen på dig? Vad vill du säga? Bara för att en kille sitter och äter köttbullar ur sin matlåda så tycker du att det inte längre går att äta? Jag måste vara otroligt dum för jag ser inte din poäng? försöker du stå över det? eller tycker du att personer du pratar om är äckliga? förklara för mig snälla!!! tack på förhand
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-13 11:17:00
|
|
järpen |
Har du slängt ut alla dina Kikki Danielsson-skivor?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-13 14:09:00
|
|
Adde |
Jag brukar fundera på vem som var tillräckligt pervers för att uppfinna korv? Kolla liksom: "Ja, en tarm som har varit full med bajs, vi fyller den med mat istället och äter upp den!" Och formad som en bajskorv är den också. Hela konceptet känns rätt ofräscht när man tänker på det. Som att servera chockladpudding till efterätt på en dysenteriklinik.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-13 15:22:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Härav kan man dra slutsatsen attduframgent kommer att inmundiga korv och köttbullar ute på stan. ;-
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-10-15 15:20:00
|
|
Anton L |
Ja, jag kan ju inte låta bli att undra om reklambyrån infiltrerats av djurrättsaktivister som lyckats lura på Scan denna fantastiska reklamfilm. Då jag sympatiserar med dessa strömningar kan jag bara hoppas att Scan intet ont anande fortsätter köpa reklam från byrån i fråga.
|
| |