"EU är inte en kristen klubb"

Inlägg #1: Postat: 2004-10-08 21:04:00
Sanningsägaren
Islamofobi?Ja,det kallas väl så när man vill sluta blunda,o våga ta bort media o politiska bindeln som man blir påtvingad...Jag får väl inte uttrycka mig om muslimer,jag kan ju bli mördad i någon heders namn!
Inlägg #2: Postat: 2004-10-08 21:06:00
Sanningsägaren
Sanningen har varit framme hela tiden,men tystad,det är bara sådana som du,som vilseleder massan att inte se och inte förstå vad som pågår m en massa goja.Turkiet är en islamstat.Det säger allt.Punk.Slut.
Inlägg #3: Postat: 2004-10-08 21:10:00
Sanningsägaren
Ps.anti islam trend?varför så?inte här,i vårt land försöker vi ju täcka för vad som sker,för att inte kallas för diskriminerare o rasister.rädda o dumma är vi.Se på världen.Se på bomberna,på morden,på hatet mot oss..i Allahs namn!
Inlägg #4: Postat: 2004-10-09 22:39:00
Fisken
Visst ar du en trendnisse. Islam har funnits i manga seklar. De vasterlandsk mediorna fockuserar pa ENBART negativ propaganda om Islam. Obs! aldrig ngt bra och positivt som faktiskt pagar och har pagatt, for de som har sett. Lite snyft historia om ngt utvalt fall i ngn by eller explotioner sa tror du att du vet allt. Bara for att en grupp extremister haller pa betyder inte att du kanner Islam som den ar
Inlägg #5: Postat: 2004-10-09 22:47:00
Fisken
Ignoransen ar total i vast om Islam. Och manga krafter utnyttjar detta for att skramma sadana lattlurade som du. Visst finns det extremister och de ar galna. Men overlag maste man se bakom mekanismer som producerade dessa grupper, namligen manga vasterlandska landers utrikespolitik i dessa lander de senaste decenierna och aven langre bak i tiden.
Inlägg #6: Postat: 2004-10-09 22:58:00
Fisken
Dessutom ar det lite skrattretande varje gng som vasterlandska problem som utbredd social nedrustning, alkoholism, kvinnomisshandel, vald, mm, mm gloms och elandet i Islamiska lander ska dras fram. man kanske skulle se om i sitt eget hus och kultur forst. Ska du ocksa klaga pa att muslimer dodar i ngns namn?
Inlägg #7: Postat: 2004-10-09 23:00:00
Fisken
Da maste jag paminna att vasterlandska makter har tillsatt diktarure, supportat fortryckare, salt vapen och direkt skjutit folk i andra fattiga lander, ocksa de muslimska flermilliontals, an vad nagra islamist-terrorister dodat med sina hemmagjorda bombernagra hundra eller tusen. har du glomt hur mycket svenska Bofors har salt av vapen till lander i krig? Ar det mer berattigat for att det sker bakom fasaderna?
Inlägg #8: Postat: 2004-10-09 23:05:00
Fisken
Nejdu, med mallighet kommer man inte langt. Hade inte sverige haft pengar sa skulle den fula moraliska laget och de miserabla forhallandena sticka annu mer i ogonen, mer an ngt muslimskt land. Sa lat dig tro att du vet "sanningen" bara for att du hort nagra hemmagjorda bomber smalla runt i varlden. Sanningen ar mycket storre an vad du anar.
Inlägg #9: Postat: 2004-10-11 00:35:00
Sanningsägaren
Du,jag har svårt o förstå i vilket hav du simmar..för i realitetens hav, så har du en religion som tillåter sina anhängare att begå dåd, för att bla komma till paradiset och de ca 70 jungfruarna som väntar som belöning..
Inlägg #10: Postat: 2004-10-11 00:37:00
Sanningsägaren
forts.det är så lätt att romatisera bilden av islam och få terroristerna mfl att verka som "stackars" västerländskt undertryckta fattigfäder, som gör futtiga och stackars hemmabomber och kan inte ens läsa..men SANNINGEN är annan!
Inlägg #11: Postat: 2004-10-11 00:40:00
Sanningsägaren
forts...att:
4:anti islam?dagligen försvaras deras handlingar o dåd av sådana som du,i media o politiken..tvärtom..svårt o finna sanningen om deras egentliga vilja och roll i samhället.att tex koranen står över ALLA lagar,oavsett land...
Inlägg #12: Postat: 2004-10-11 00:44:00
Sanningsägaren
forts..
5:jag lättlurad?du skulle bara veta vad jag sett och vet.det är ej så att jag bara vaknade upp en morgon o hade drömt allt,Sanningen trycks ned av ex.dig..vaddå?har du fått ngra oljemiljoner av ngn shejk att propagera för ngt du verkar kännaliskom många andraenbart i sin förskönade mask,men ej bakom den?
Inlägg #13: Postat: 2004-10-11 00:48:00
sanningsägaren
forts..de sociala problem du benämner,tillhör de allmäna konflikter som naturligt bubblar i kampen om demokratin..inget konstigt.i vårt samhälle mördar man i allmänhet ej i religionens namn år 2004..man kämpar ist i fredens anda..oavsett pris..det fria valet är viktigast..i vilka muslimska stater finner du det?
Inlägg #14: Postat: 2004-10-11 00:59:00
Sanningsägaren
forts..
7:tack..tack för att du benämner att västerländska makter visat intresse o engagemang i sådana länder o kämpat för deras frigörelse etc...vad du framhåller till ditt försvar är de negativa effekter ett sådant engagemang framtvingar..vilket tyvärr många ggr är naturligt pris..krig är krig,men terrorism är brott..idag sker det i Allahs namn.oavsett vad du säger.
Inlägg #15: Postat: 2004-10-11 01:06:00
Sanningsägaren
forts.
8:fråga dig själv.varför är sverige där det är idag i ständig kamp för större demokrati...o ej tex kuwait rikt,muslimskt,odemokratiskt..det handlar om den fria kampen som sverige o andra vländska stater fått föra i mänsklighetens namn..men kristendom,buddhism etc år 2004 förespråkar F R E D dvs utveckling..ingen ursäkt med hemmagjorda bomber etc..sanningen finns i att islam fortsätter förtrycka folket oavsett vart de bor.tyvärr.tyvärr.
Inlägg #16: Postat: 2004-10-11 01:15:00
Sanningsägaren
SANNINGEN:

I icke muslimska stater o sinnen, pågår idag en ständig fredsförhandling...men i muslimska världen och de muslimska sinnena pågår idag en ständig krigshandling.

Grund?Enkel..muhammed var krigare...vad väntas då av hans anhänagre..oavsett århundrade?
Nej..jag hoppas att islam tillåter sig korrigeras,så att INGEN NÅGONSIN mer kan utnyttja religionen i krig..vilket ju sker för att det går idag.Demokrati o frihet åt alla,ej endast åt Allah!
Inlägg #17: Postat: 2004-10-11 05:05:00
Fisken
Du e bra naiv du, bara din signatur vittnar om detta. Du kanske har last for manga godnattsagor? Ingen forsoker forskona bilden av Islam ty det ar en tuff religion mot allskons hyckleri och skenheligt horskap som de vasterlandska "demokratier" repesenterar. Tacka Gud for det, annars du och dina "fredliga" gelikar hade tagit over jorden och hindrat de gudstrogna att krama sina 70 jungfruar. Hihi
Inlägg #18: Postat: 2004-10-11 05:23:00
Fisken
PS: Din uppfattning och kunskap om Islam befinner sig pa samma "Hant I Veckan" niva som varenda "intellektuel upplyst sanningssagare" i de "fritankande" kretserna tycks sig veta. Forbattring, tack.
Inlägg #19: Postat: 2004-10-17 21:57:00
Sanningsägaren
Tack för att du bevisar allt jag sagt, att islamtrogna såsom du gång på gång verkar vara, bara kör med angreppstaktik...tomma ord, inga fakta eller reella grunder. Tack!

..och du...varför tackar du inte Allah ist?
Laddar...