Skäms Michael Lundahl!

Inlägg #1: Postat: 2004-10-07 22:45:00
NArtin
Schyman har blottat sin feministiska Janet Jackson-bröstvårta
Inlägg #2: Postat: 2004-10-07 22:49:00
Marcus
Jag vet... jag har tänkt på det också, jag är förbannad på Aftonbladet som jag trodde var en bra tidning att dom slog upp henne så stort.
Shame on them. Men dom tänker lika oansvarslöst som alla andra journalster. Vadå? jag är bara en oskyldig journalist och ordet är fritt. Visst om ordet är fritt varför publicerar dom inte Nynazisternas partiprogram då?
Inlägg #3: Postat: 2004-10-07 22:51:00
Marcus
Vad jag vill säga med det är att dom tydligen har gränser, och dom bör flytta Gudrun till andra sidan gränsen där nynazisterna och andra människor som fördömmer en hel grupp bara på grund av deras grupptillhörighet.
Inlägg #4: Postat: 2004-10-08 09:52:00
Max
Jag tror att svenska journalister bara har ett enda grepp kvar i huvudet - konflikt. Vad som helst bara det blir "bråk". Svenska kvällstidningar har sedan länge nästan helt slutat vara journalistiska - numera är de som vilken kommersiell produkt som helst-det är bara säljet som gäller och sen kan journalistiken stilla somna in. Schymanbråkupplagapengar... blöärrk...
Inlägg #5: Postat: 2004-10-08 16:59:00
Joakim Johansson
Snälla Max, var inte en idiot. Blanda inte ihop kvällspressen med med ovrig media. Säg inte att "svenska journalister" bara är ute efter konflikt när det är Aftonbladet och Expressen som gör det. Du gör samma korkade misstag som Schyman, generaliserar och buntar ihop.
Laddar...