|
Inlägg #1: Postat: 2004-10-06 04:07:00
|
|
"Burken" |
... och Gudrun och alla sina medsupande alkisar borde belastas "alkoholistskatt" eftersom vården för dessa kostar oss andra inihelvitte mycket.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-06 04:10:00
|
|
"Burken" |
... och alla kvinnor borde belastas "gyn-skatt" eftersom vi män inte vill betala för något som vi aldrig kommer i åtnjutande av.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-06 04:13:00
|
|
"Burken" |
... och alla som ska springa till "käftis" stup i kvarten. Individuell "tandvårdsskatt" säger jag!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-06 07:12:00
|
|
"Burken" |
Inget av det jag uttryckt ovan har med mina åsikter att göra. Men ironin lyser kanske igenom...? Det jävliga är att jag tror att Gudrun menar sitt fullaste allvar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-06 07:28:00
|
|
Urban |
Fatta att Gudruns uttalande kommer att få välfärdsstaten att kollapsa snabbare när vänsterns syn på att olika kollektiv har "skuld" och därmed måste betala uppdagas i sina mera absurda former. "Rika" har det ju länge varit klappjakt på eftersom det är deras fel att det finns "fattiga". Gudrun följer en gammal vänsterlinje och avslöjar den i sin groteskhet - det tackar jag henne för.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-10-06 09:24:00
|
|
Blomkruka |
Fan vad bra Urban! "Rika har det ju länge varit klappjakt på eftersom det är deras fel att det finns fattiga.” Ur demokratisk synpunkt är det helt orätt att ha klappjakt på rika. Enligt demokratiska principer har vi rika rätt att utnyttja människor och skaffa oss rikedomar. Det är inte vårt fel att människor blir fattiga av det. Dom får skylla sig själv!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-10-07 09:57:00
|
|
Eric |
Självklart skall bögar betala extra inte-skaffa-barn-skatt. Inga barn, inga nya skattehjon för s.
Vilken strålande framtid för s!
Mängder med nya skatteobjekt...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-10-10 22:09:00
|
|
Ilnaz Golestani |
Burken: kanske ar dags att komma med lite intelligentare kommentarer??
|
| |