Om pedofilpropaganda

Inlägg #1: Postat: 2004-10-05 14:05:00
Lelwani
Däremot är en pedofil sexuell handling förbjuden och det är bra tycker jag då jag anser att vuxen sexuell kontakt med barn är direkt skadlig för barn. Nekrofilt sex är inte förbjuden i sig utan lagen om brott mot griftefriden är så allmänt skriven att man tyvärr med lite illvilja kan klämma in nekrofilt sex som ett förbud där.
Inlägg #2: Postat: 2004-10-05 14:05:00
Lelwani
Skulle samhällets "moral" förändras skulle inte lagen behöva ändras då det är en tolkningsfråga om vad nekrofilt sex är. Men det finns några luckor i begravningslagen man kan uttnytja men det är en risk, man kan fortfarande få lagen om brott mot griftefriden slagen på fingrarna. Men det är en risk man får ta. ; Eller om man jobbar på bårhus så omfattas behandlingen av avlidna enligt obduktionslagen och då blir det bara böter. :
Inlägg #3: Postat: 2004-10-05 14:06:00
Lelwani
Men jag tycker ändå det är viktigt att påpeka även om jag kommer få ett otroligt oseriöst svar av MH att genuina nekrofiler visst älskar avlidna, makt eller kontroll är inget iaf jag är ute efter. Fast jag tycker det är irriterande hur du hela tiden drar upp nekrofili som exempel, varför det?
Inlägg #4: Postat: 2004-10-05 14:07:00
Lelwani
Ingen idé att jämföra två helt olika sexualiteter, det enda du gör är att legitimerar högerextremas likhetstecken mellan nekrofili, pedofili och indirekt homosexualitet/bisexualitet, vill du verkligen ge dem den poängen?
Laddar...