|
Inlägg #21: Postat: 2004-10-04 16:58:00
|
|
Sanningssägarn |
Ingen hade ropat så ofta på inloggningssystem som Adolf Hitler höll till på Sourze.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2004-10-04 16:59:00
|
|
Sanningssägarn |
Ingen hade ropat så högt på inloggningssystem som Adolf Hitler om han höll till på Sourze. Den som har ropat högst på det hittills är Anders Svennson, självutnämnd pedofil.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2004-10-04 19:47:00
|
|
SakataEio CL |
Eftersom Malin verkar vilja föra detta på tal så får jag helt enkelt försöka förklara min ställning i frågan. Det hela handlar om vad personer som Malin påstår och vad som igentligen är sant. Malin verkar t.ex. påstå att positiva sexuella relationer mellan barn och vuxnar inte existerar. Detta är fel. Hon verkar påstå att majoriteten av barnen som har sex med vuxna får bestående men. Detta är fel.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2004-10-04 22:11:00
|
|
Tommie Nygren |
Jag tycker du skriver bra Malin och du är inte bindgalet enögd som många andra. Du har min reeespekt.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2004-10-05 10:22:00
|
|
Kacks |
Om nu Sakato CL har rätt. Varför hör vi ALDRIG barn som blivit vuxna träda fram och säga att de njöt av sexet med morfar? Att det gav dem en underbar barndom och att de nu är glada och lyckliga?
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2004-10-05 22:25:00
|
|
Malin Michea |
Jag har inte hunnit säga TACK SOM FAN till alla härliga människor som stöttar mig oss i det här, så jag gör det nu istället och hoppas att ni förlåter mig. Det betyder mer än ni tror. Tack igen!
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2004-10-06 02:00:00
|
|
palle |
Slöseri med tid!
Människor med psykopatisk läggning, som uppenbarligen många pedofiler har, skall man inte ödsla tid på att försöka tala till rätta och liknande. Det enda det kan leda till är att de fejkar ånger och sedan drar nytta av situationen.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2004-10-06 15:05:00
|
|
Robert Wensman |
Jag är inte så insatt i den här frågan. Men oavsett vilka osympatiska människor det finns bland pedofiler så måste man även vara öppen för att det kan finnas sypmatiska pedofiler också som bara har pedofilin som sexuell läggning, men som inte utnyttjar andra människor. Att vara oempatisk mot en hel grupp människor bara för att några utifrån gruppen beter sig illa är klandervärt oavsett om vad det rör sig.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2004-10-07 15:16:00
|
|
Anders Svensson |
Du skriver så här i en kommentar: ”Tyvärr har jag aldrig stött på en pedofil som inte varit en högst egoistisk och känslokall individ. Den dagen jag gör det kanske jag ändrar åsikt.” Man kan inte direkt säga att du och jag har träffats, men jag har försökt att vara så öppen och ärlig jag har kunnat. Om du anser att jag är en av de egoistiska och känslokalla pedofilerna, kan du motivera varför du känner så?
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2004-10-12 21:01:00
|
|
Alvunger |
Jag älskar dig Malin, ta mig fan! Go go go! Och du, en sak till. Ingen är anonym på nätet. Polisanmäl de jävlarna. Vill du veta hur man gör, kontakta mig. Nolltolerans mot känslolösa svin som trakasserar och förföljer andra!
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2004-10-12 21:24:00
|
|
FORTSÄTTNING FÖLJER |
Just det.
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2004-10-20 18:54:00
|
|
Chris.X |
Bra skrivet Malin. Fem stjärnor! INGENTING kan få mig att acceptera sex med barn. Ingenting alls. Det är och ska förbli olagligt och väldigt straffbart. Jag vet att pedofiler inte kan rå för sin sjuka läggning, men de kan rå för sina handlingar, precis som vi alla andra.
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2004-10-31 19:11:00
|
|
Elin |
Hallå... du e så bra... Denna texten är en sådan som bara är klockren på alla sätt. Ha det grymt, grymt, grymt... Kram Elin.
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2004-11-03 18:01:00
|
|
Daniel Wijk |
Bra skrivet!
Jag har själv jobbat på frivillig basis mot barnporr på nätet under ett par år har paus på den fronten just nu och har tvingats läsa en del som jag helst skule vilja glömma. Hemska saker.
|
| |
|
Inlägg #35: Postat: 2004-11-09 12:38:00
|
|
Marlene Karnerfors |
Bra skrivet!!!
Sex med minderåriga är enligt mig aldrig någonsin ok, om det nu skulle vara som pedofilerna säger ett stort OM där att ett barn verkligen vill ha sexuellt umgänge med en vuxen person anser jag att det är upp till den vuxna att sätta stopp för det hela, det kvittar hur mycket barnet sedan själv vill den vuxne skall ändå kunna ta ansvar att säga nej.
|
| |
|
Inlägg #36: Postat: 2004-11-18 01:38:00
|
|
anna |
otroligt starkt, välargumenterat. pedofili är aldrig okej. så är det bara. det finns ingen annan vinkel. per definition.
|
| |
|
Inlägg #37: Postat: 2004-11-25 08:36:00
|
|
Anders Klasson |
ND angrep förra årets Gay-parad
fysiskt just för att Homofilerna hade stora bilder på nakna barn.Tydligen hade det effekt för i årets parad fanns inga såna bilder.Men det är
nog inte bara i parader av olika slag
sånt här förekommer,pedofili
propaganda måste avslöjas,granskas och motarbetas
var det än förekommer i samhället.
Sak samma som med drogpropaganda.
|
| |