Inlägg #1: Postat: 2004-10-01 20:13:00
|
Björn |
Att du ens komenterar den här artikeln är de sista beviset vi behöver på din ovärdighet och desperation, du e full me skit och inget annat.
Du borde sluta skriva här och börja skriva på typ bollplanket på kanal 5s hemsida iställe.
detta är bara en uppmaning då vi har fått nog av din skit!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-10-01 22:46:00
|
Benjamin |
Som sagt, *suck*. Läs igenom din egen kommentar, lär dig stava och skriv om sen.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-10-01 22:52:00
|
johanna |
schysst att äntligen få en kommentar Benjamin! jag har väntat på livstecken...
hörru, läs artikeln igen och spara kommentarerna tills du har förstått vad som står. jag hoppar aldrig på dig som person, jag känner inte dig. däremot ifrågasätter jag varifrån du har fått dina åsikter. i och med att du aldrig ger några argument utan bara slänger ur dig inövade? fraser så luktar det hjärntvätt lång väg.
kom igen grabben, du är bara ett barn. kom loss innan det är för sent.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-10-02 15:44:00
|
Benjamin |
Rubriken handlar om mig, och artikeln gör det likaså. Jag tycker att det är rent ut sagt sorgligt att du först skriver en artikel enbart om mig, men att du inte brytt dig om att kolla hur det ligger till utan istället antar att jag är hjärntvättad borde säga det mesta. Är du verkligt intresserad över hur det ligger till-fråga! Jag tänker inte ödsla tid på att bemöta rena lögner som du hittat på och tagit för fakta, det känns liksom lite som det kinesiska ordspråket om att brottas med grisar.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-10-03 13:34:00
|
johanna |
ja, det handlar om dig och dina åsikter. och varifrån du har fått dom, eftersom det luktar lite illa.
men hade jag gjort personliga påhopp som du påstår så hade jag sagt att du såg ut som en kossa och luktade fittsaft.
artikeln var väl lite menad som en fråga, eller snarare att ifrågasätta. så istället för att gnälla här, ge svar på tal!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-10-03 18:55:00
|
Benjamin |
Jag har skrivit ett svar som bör vara påväg. Dock har jag valt att inte bemöta dina påståenden eftersom det vore att acceptera din nivå. Det kommer jag aldrig att göra.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-10-03 19:05:00
|
Benjamin |
Eller whattahell. Vill du ha svar på dina lögner så ska du väl få det. Det blir spännande att få ett svar efter det.
|
|