hylla IQ??

Inlägg #1: Postat: 2004-09-29 19:49:00
Inger
Fattade du inget alls i svar 9 i nämnda tråd? Och fattade du inte ens, trots att jag skrev det, att jag hade redan kontakt med red.? Fattade du inte hur trött jag var på din inblandning och ditt tjatande? Detsamma, som jag så ofta stött på när det gäller dig. Du läser VAD du vill HA DET TILL, helt enkelt.
Inlägg #2: Postat: 2004-09-29 19:49:00
Inger
DU LÄSTE HELLER INTE ATT JAG HADE REDAN PUBLICERAD TEXT UTLAGD PÅ SOURZE, FAST JAG SKREV ÄVEN DET! VILL PÅMINNA DIG OM ATT DU HAR TRAGGAT LIKADANT I BÅDE "ANDERS" OCH IILLONAS ART. OCH SAMMA TJAFS OCH PERSONLIGA FRÅGOR TILL MIG SOM DU DEFINITIVT INTE HAR MED ATT GÖRA! MITT PRIVATLIV ÄR MITT.
Inlägg #3: Postat: 2004-09-29 19:50:00
Inger
OCH MITT ARBETE VAR NÅGONTING MELLAN MIG OCH SOURZE - OCH INTE MELLAN DIG OCH SOURZE. ATT JAG DÄREMOT HOPPADE AV BEROR PÅ ATT JAG VILL ATT MINA ARBETEN SKA TAS SERIÖST - M A O SKULLE JAG INTE ORKA LÄSA EN ENDA OVIDKOMMANDE KOMMENTAR AV OCH OM DIG OCH ÅTER DIG OCH DIN SLÄKT I DEN ARTIKELN OCKSÅ! ÄN EN GÅNG: UPPSATSEN HANDLAR INTE OM FREUD ÅTER IGEN - HUR LÄSER DU? NÅGOT SOM FRAMKOM I DITT BREV TILL CO S. OCH ETT BREV SOM DU LÅTER EN STACKARS ? KOLLEKTIVMEDLEM FÅ SKICKA IVÄG I SITT NAMN...
Inlägg #4: Postat: 2004-09-29 22:13:00
*KY*
Beklagar att denna konfrontation hamnar där jag inte ens är inblandad.
Inlägg #5: Postat: 2004-10-01 09:53:00
Inger
KY: Det gör jag också och du får bortse från det. Men, Sunny, var inte sen att dra in dig även i den tråden. Hon vet tydligen vad alla vill läsa, tycker om att läsa ect? Tyvärr. Dock tog jag det inte på allvar, Beklagar bara att hon talar för andra, vilka jag tror både kan tänka och känna själv och därmed yppa det, Men tyvärr, ibland måste man tala tydligt. Och där får du förstå att jag har ingen "Gud" som ombesörjer det åt mig.
Inlägg #6: Postat: 2004-10-01 09:53:00
Inger
Det finns gränser för allt och då träder rättspatos in. Slutsnackat om det, ty jag förstår, innerst inne, att Sunny aldrig kommer att förstå, ha insikt om kanske det urviktigaste. Men hon söker det, tyvärr, djupt ner i flaskan och "ursäkterna" poppar upp. Tyvärr, och det menar jag med den djupaste sorg.
Laddar...