|
Inlägg #1: Postat: 2004-09-25 23:56:00
|
|
Inger Olsson |
Är det inte viktigt för dem som ev. tänker börja skriva på Sourze att även känna till vad som tydligen inte är så populärt här för vissa när det gäller bidragen och kommentarsfälten? D.v.s kritiskt granska, ifrågasätta, anylysera trovärdighet, försöka använda d i a l o g e n för argumentation och åsiktsutbyte m m?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-25 23:58:00
|
|
Inger Olsson |
Brevet i sin helhet, ocensuerat med ämnet Sourze:
Skickat: den 21 september 2004 22:15:17
Till:
Ämne: sourze
"Hej Sourzekompis.
Jag vill skriva till er som jag
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-25 23:59:00
|
|
Inger Olsson |
uppskattar ifall det blir så att jag försvinner ifrån Sourze.
Som ni alla vet ock även drabbats av så får man alltid ett visst obehag när man skriver på Sourze. Jag tänker här på att kommentarer kan göras anonymt:
Hela tiden stjäl folk namn för att terra andra.
Jag har flera gånger fått läsa elaka saker som "Sunny" har skrivit.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-25 23:59:00
|
|
Inger Olsson |
Eftersom jag skrivit om känsliga ämnen så kallas jag för incesthora ,sugga ,fyllekärring etc, Jag brukar inte ha ömma tår o jag brukar orka med det där.
Nu har jag emellertid fått nog.
Ni har säkert sett Andreas Björstens artikel om den farliga sexrådgivaren? Nå själv skulle jag knappast skriva till en tidning o fråga om mitt sexliv men det spelar mindre roll.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-26 00:00:00
|
|
Inger Olsson |
Jag råkar vara lite bekant med Katerina J.
Så ser jag en hel tråd i hennes namn med en hel del vidriga påhopp på Andreas
Han är så ful, impotent mm. O han tror att detta är Katerina!
Han börjar skriva om hennes oförmåga att ta kritik
Jag vet att CO S bett Katerina att ge en kommentar o att hon tackat nej:
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-26 00:01:00
|
|
Inger Olsson |
Hon gillar inte Sourze
.Jag o även andra vettiga skribenter Sofia bland annat försöker tala om för Andreas att detta är en anonym människas verk men han tror det inte.
Jag berättar för Katerina vad som skrivs i hennes namn: Hon kontaktar Sourze o de tar bort det de ser. Jag skriver också ett inlägg där jag ordagrant hälsar ifrån Katerina:
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-26 00:02:00
|
|
Inger Olsson |
Då bröt helvetet ut. Ni kan själva se vad de skriver om fyllekärringen o annat därunder:
Jag är inte vatten värd för att jag avslöjat bluffen. Vad skulle jag ha gjort?
Nu överöses jag med elakheter. Fyllekärring o incesthora är väl det snällaste?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-09-26 00:03:00
|
|
Inger Olsson |
Sign Inger som alltid har följt mig anonymt med personliga påhopp går igång som en galning o tyder detta att med Katerina handlar om att västerländska kvinnor inte tål kritik
Herre gud: vi talar om att skriva i någon annans namn.
Till att börja med är det straffbart. Sedan blir det jobbigt för en skribent som Katerina som varje dag finns i Expressen:
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-09-26 00:04:00
|
|
Inger Olsson |
Alltid finns det folk som liksom Andreas går på det.
Med allt detta massiva hat strömmade emot mig så orkar jag inte fortsätta.
Jag har fått veta att de flesta inte heller vill ha mig kvar på Sourze,
Hade vi fått en registrerad kommentering hade dessa anonyma skithögar kunnat hållas ute men i dag går det ju inte.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-09-26 00:05:00
|
|
Inger Olsson |
Tiden på Sourze har betytt enorm mycket för mig.
Jag har kunnat lämna sjukrummet men ändå funnas kvar inom hör o räckhåll.
Ni ska ha ett varmt tack för era texter som jag haft stor glädje av.
Efter det de skriver om mig under den där artikeln för att jag avslöjade en bluff så orkar jag inte mera
Kram från en ledsen Sunny"
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-09-26 00:06:00
|
|
Lennart Ekman |
Inger.
En aning barnsligt anser jag, som
just nu håller paus.
En av anledningarna är just det som Du håller på med.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2004-09-26 00:21:00
|
|
K. Janouch |
Får man inte kalla sig K. Janouch nu heller?
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2004-09-26 00:33:00
|
|
Lennart Ekman |
Behöver man ställning för att tycka illa om det du skriver. Det ordnar du så nra ensam.
Sourzeredaktionen vill ha hög kvalitet på kommentarsforumet.
Vänligen skriv seriösa inlägg.
Denna vädjan är totalt meningslös i dessa dagar. Därför har jag dragit mig tillbaka till mina salonger.
Inte lönt att kommentera detta, jag låser dörren till sourze när jag nu loggar ut.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2004-09-26 00:43:00
|
|
Sourzeredaktionen till Svar 18 |
Nu lugnar du ned dig!
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2004-09-26 12:32:00
|
|
Reflektion |
Inger bevisar att man nödvändigtvis inte blir klokare m. åren. Den här catfighten mellan Inger och Sunny är bland det met komiska jag läst. VARFÖR Inger, slå på någon som redan ligger? Vad vill du uppnå? Är det hela en tävling där en vinnare ska utses? I sådana fall måste jag beklaga, Sunny är nämligen den stora vinnaren som hellre flyr än illa fäktar...
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2004-09-26 16:08:00
|
|
Maria A |
Vill ni läsa Sunny så skriver hon på flera andra sajter på nätet. Hon finns på Länk: capella.net där även Ilona Betula,Karin D.Margareta O, Kia Karlsen o även jag skriver. Hon skriver även på Expressens sajt men där under pseudonym.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2004-09-26 16:24:00
|
|
Maria A |
Lägger här med Sunnys medgivande ut det brev hon skrev om Inger till CO därför att hon tyckte synd om henne. Själv vill S inte lägga ut privata brev men gör på min uppmaning ett undantag för Inger som älskar sådan korrespondans. De 2 sista artiklarna S kommenterade här var i går:Sandra o Anna. Står det Sunny under någon annan kommentar är den falsk. Här brevet:
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2004-09-26 16:25:00
|
|
Maria A |
Bara ett par rader om sign Inger.
Hon som angripit mig en hel del på sistone ifall du sett det? Hon har en ev 2 troligen intressanta artikellar om Sigmund Freud.
Förra månaden vann hon en gratisartikel men hann inte att skriva då.
Kan hon få den nu? Så kan jag betala för den andra? Du kan titta under KY:s senatste: Jag betalar jättegärna för henne annars: ser det som ett Sourzestöd.
Om hon nu kan ta emot det
Kram Sunny
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2004-09-26 16:27:00
|
|
Maria A |
Hon är glad,rörd o tacksam före era snälla majl.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2004-09-26 17:05:00
|
|
Maria A |
För att ingenting ska kunna vridas runt så understryker jag att hela inlägg 25 är Sunnys brev till COS . Utan ändringar eller förkortningar. Varför skulle S göra sig besvär med att skriva det ifall hon inte ville vara snäll emot Inger? Sunnys goda hjärta är en allvarlig olägenhet för henne själv och för oss alla i kollektivet. Maria/jagoxqhotmail.com
|
| |