Unga tjejer och P3-gubbar.

Den här tråden diskuterar artikeln Unga tjejer och P3-gubbar..
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2004-09-30 09:14:00
Anna
Så grymt bra! Go girl!
Inlägg #22: Postat: 2004-09-30 11:58:00
Chris.X
Intressant artikel! Det är inte så hemskt synd om tjejer bara för att de är tjejer. Men själv tyckte jag att Jasmine verkade vara en komplett idiot jo, det finns många sådana Tyvärr verkar hon ha samma attityd som många andra kickers- tonåringar: Snällmesig. Och ingen vill ju vara snäll mesig. Så det är lika bra att springa runt på stan och misshandla lite folk på måfå. Då får man respekt. Så j-vla korkat och patetiskt att jag baxnar. Hon och hennes polare kan inte ha mera IQ än 3.
Inlägg #23: Postat: 2004-09-30 22:20:00
jörgen öhlund
fan vad alla ska göra stor skillnad mellan könen på sourze. har aldrig känt mig lika mycket som ett kön sedan jag började läsa här. vilket är konstigt eftersom jag aldrig gjort skillnad på kön tidigare. men nu måste man juh börja tänka så att inte någon tar ens utfall som ett utlopp för att jag är man. jag trodde ett tag att feminismen var till för att minska skillnaderna. inte skapa dem. att en fjortis tjej tänker själv och kan vara "elak" är väl ändå självklart?
Inlägg #24: Postat: 2004-10-01 23:22:00
Emmas Pappa
Nu tror jag Emma sitter och filar på ännu en artikel vars enda syfte är att reta upp oss män. Hon är en rackarunge, sanna mina ord.
Inlägg #25: Postat: 2004-10-02 14:02:00
Erik Lindgren
Erkänn att du kände dig helt sjukt tuff när du kom på "hellre jämställd och kriminell än söt och snäll". Det skulle i alla fall jag gjort.
Inlägg #26: Postat: 2004-10-08 23:55:00
M.E
Bra artikel!
Go you!
Inlägg #27: Postat: 2004-12-01 20:12:00
sally
haha, BLESS YOU!! det ar sa roligt nar de valutbildade-medelklass-pk-intentionerna slar tillbaka. DE VET INTE VAD DET HANDLAR OM. har man levt hela sitt liv i en intellektuellt javla stimulerande akademikermiljo fattar man sa klart inte hur blod o vald kan vara ett alternativ. woho. nu maste jag jobba. men tack for en bra text.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...