|
Inlägg #1: Postat: 2004-09-21 11:37:00
|
|
Inger |
Jag har varit nudist länge, tycker om vind, vatten, värme mot bara hud, men har inte fått uppfattningen att det handlar om sex. Tror att de flesta går på stränder, badplatser där "klädtvång" gäller. Man vill visa mycket men inte allt ;- och visst är väl t ex en kroppsbild insvept i LITE silkestyg sexigare än helt naket?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-21 11:38:00
|
|
Inger |
Kanske vill vi fantisera lite ist för få det hela "serverat" på en gång? Raffset är tydligen en stor inspirationskälla. Personligen känner jag mig instängd i korsett m m och måste, tyvärr, få jobba mer då utan ... Skämt åsido.
Och Sofia, de VAR nakna i parken och även du... ;-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-21 12:12:00
|
|
Sofia |
Ja, jag vet inte riktigt hur reglerna är här i Berlin... men de som valde att sola nakna gjorde det i en liten del av parken, de/vi tog alltså inte hela området i anspråk. Nej, jag tycker inte heller att det har m. sex att göra, men för många verkar det vara så laddat, som mo de tänker att det är en "sexgrej".
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-21 12:12:00
|
|
forts. |
Visst finns det exhibitionister som mer än gärna visar upp sig, men då är det som du säger, gärna med ett litet inslag av string, lack läder el silke. Det är där förväxlingen sker, tror jag. Att folk drar parareller mellan de som bara trivs nakna, och de som vill visa upp sig nakna.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-22 20:54:00
|
|
Förgrymmad karl till Svar 1 |
Du är nog sexigast klädd i liksvepning.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-22 20:55:00
|
|
Förgrymmad karl till Svar 2 |
Nu har tanten alldeles tokat till sig här efter att ha kollat på porr på Nätet. Stäng Internet! Ni ser hur det går...
|
| |