Inlägg #61: Postat: 2004-09-23 01:36:00
|
Sofia |
Halloj igen! Jag har aldrig sett att Sunny skulle hoppa på folk och komma med elakheter, tvärtom brukar hon vara en av dem som verkligen berömmer texter hon gillar.
|
|
Inlägg #62: Postat: 2004-09-23 01:54:00
|
Litteraturprofessorn |
Alla berömmer texter de gillar. Det gällde inte hur hon behandlar de texter hon gillar.
|
|
Inlägg #63: Postat: 2004-09-23 01:56:00
|
Forts. |
Hon har t.ex. kallat en kvinna här inne för idiot bara för att hon inte höll med henne. Och idioten skulle hålla käften dessutom. Det är bara Sunny som gäller - och de som håller med henne. Bedrövlig människa...
|
|
Inlägg #64: Postat: 2004-09-23 02:27:00
|
Forts. |
Låt mig ta ett annat exempel. Jag gillar inte en viss Anders Svensson här inne. Men jag skulle aldrig i livet höra av mig till Sourze-redaktionen för den sakens skull. För om jag så gjorde vore jag på sätt och vis ett lika stort kräk som Anders Svensson som inom parentes sagt vill att det skall vara fritt fram för pedofiler.
|
|
Inlägg #65: Postat: 2004-09-23 02:32:00
|
Inger Olsson |
Sofia: Jag skrev en fråga i en ny tråd varför Sunny skickade ett mail till mig, 21/9 runt 22.00-tiden. I detta brev till sina Sourzevänner nämns framför allt du i verklig positiv mening. Hon har sannolikt gjort en miss och jag fick även brevet? Och jag får väl anta att även du har fått detta brev, vilket jag såg efteråt du hade skrivit här i "svar 50".
|
|
Inlägg #66: Postat: 2004-09-23 02:33:00
|
Forts. |
...vill jag inte att han skall tas bort. Och inte bara jag. Det är andra som skall tas bort också. De som inte tycker som han. Så resonerar också Sunny - som blivit utsatt för pedofili. Jag tycker vare sig synd om Anders eller Sunny. Jag har aldrig tyckt synd om bigotta kräk. Tack för ordet.
|
|
Inlägg #67: Postat: 2004-09-23 02:34:00
|
Inger Olsson |
I sitt e-mail är det bedrövligt att läsa hur hon inte ens har bemödat sig att följa HELA tråden här utan drar slutsatser på helt ogrundad mening. Alla dessa påhopp på bl a mig gör hon helt enkelt p g a att hon får det till vad hon vill ha det till och inget annat. Mycket sorgligt och tragiskt, ja, men tycka synd om henne? Nej. det gör jag inte.
|
|