Den farliga sexrådgivaren

Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #41: Postat: 2004-09-22 20:21:00
Klok
Ja, en del tar allting här på för mkt allvar. Varför inte ta det med en liten klackspark. Och som sagt, jag tror man blir riktigt arg bara när man vet att den som kritiserar kanske har rätt. Då tar man åt sig. Har den som kritiserar helt fel kan man ju bara skratta åt det, man vet ju själv hur det ligger till. Direkta skymfningar typ fetto och dylikt är ju dock helt fel.
Inlägg #42: Postat: 2004-09-22 21:35:00
Inger Olsson
Klok: Visst, du har en poäng. Men när det gäller att bli förbannad så kan du inte bara diskutera "ordet", man får kanske se det till både antal gånger, hur grovt man kränker och på vad sätt.
Dock, jag är inte långsint, det är inget att gå och älta med. Bli förbannad och så är det bra, något annat tar ju bara energi från en.
Inlägg #43: Postat: 2004-09-22 23:28:00
CO Shlyter
Var har Sunny gjort några personangrepp på någon? Inger ge ett exempel.
Berit. As är inget vackert tilltal.
Inlägg #44: Postat: 2004-09-23 00:06:00
Inger
Du skulle kanske stava Schlyter rätt?
Inlägg #45: Postat: 2004-09-23 01:02:00
Litteraturprofessorn
Så här ligger det till. Sunny har blivit utsatt för övergrepp som barn och hon är nu periodare. Hon liksom alla andra här inne har alltså sina problem. Till skillnad från många andra verkar Sunny tycka att då får man inte klaga på henne för då är man en styggis. Vi är väl ganska många nu som tröttnat på hennes förtryckarfasoner. Hon är inte så litet lik den där Farmen-Christina. Jag har aldrig gillat bröliga översittartyper.
Inlägg #46: Postat: 2004-09-23 01:04:00
Forts.
Deras taktik är att man skall stå ut med deras ohövliga beteende genom att de berättar om hur de farit illa i livet så att man tänker: okej, hon är en skitstövel, men det där var ju för jävligt, det som hände när hon var ung...
Inlägg #47: Postat: 2004-09-23 01:06:00
Forts.
Jag har t.o.m. träffat personer som - visar det sig så småningom - hittar på snyfthistorier om dem. Man tycker synd om dem och när de beter sig som svin så förväntas man tänka och gör det också: "Jag kan ju inte bli arg på någon som blivit utsatt för incest även om hon nu behandlar mig som skit." Ett vanligt kvinnligt knep.
Inlägg #48: Postat: 2004-09-23 01:08:00
Forts.
Vissa personer här inne kanske är litet raljanta i tonen - det är väl ingen här inne som inte fått höra att deras dikt var kass, t.ex. - och de flesta accepterar detta. Men så finns det personer som bara vill ha medhåll hela tiden. Låt oss kalla dessa för jagsvaga individer. Sourze är faktiskt ett urmärkt forum för dessa att härdas på.
Inlägg #49: Postat: 2004-09-23 01:13:00
Forts.
Sunny är en person som vill framställa sig som en person som vill alla väl, men hon av alla är den som verkligen verkar hata andra personer. Andra kanske snackar skit om andra - men det är just skitsnack. När det gäller Sunny vill hon inte gott. Hon är däremot bigott. Och det är väl ett av de sämsta betyg man kan ge åt någon.
Inlägg #50: Postat: 2004-09-23 01:15:00
Forts.
Hon skriver i en artikel om en grannfru som är en riktig satkärring och spionerar på alla och väl helst hade velat få alla andra i området vräkta. Men en sådan person är ju Sunny själv här inne. Och om det är en typ av människa jag personligen tycker riktigt illa om så är det skenheliga personer. Jag jämställer dem med pedofiler.
Inlägg #51: Postat: 2004-09-23 01:19:00
Forts.
Och så här är det på alla ställen på Nätet. På alla kommuner. De flesta har kul, men det finns alltid några som tycker att den och den skall inte få finnas här - denoch den stör mig.
Inlägg #52: Postat: 2004-09-23 01:20:00
Forts.
Dessa Internets satkärringar och -gubbar jo, det finns även sådana, även om de inte på något sätt är överrepresenterade är som den där pilsnerfilmskärringen i köksfönstret som sitter och ojar sig över alla andra och inser inte att det är just detta som är hennes livsluft: att oja sig och förfasa sig över patrasket.
Inlägg #53: Postat: 2004-09-23 01:21:00
Forts.
Låt mig ta ett exempel. Jag är väldigt rättfram till min natur. Jag skall inte nämna kommunen vid dess namn, men det finns ett ställe här på Nätet där jag under en period i mitt liv raggade upp några tjejer i veckan. Dessa var tacksamma att någon sa va han hade på hjärtat. Inte en massa svammel och tomma ord.
Inlägg #54: Postat: 2004-09-23 01:22:00
Forts.
Men det kunde räcka med att det stod "Jag vill bara en sak med dig, kvinna. Nu vet du det" för att man plötsligt får meddelanden från administrationen att man fått klagomål beträffande den texten.
Inlägg #55: Postat: 2004-09-23 01:25:00
Forts.
Inte nog med det. Man fick också reda på vilka som klagat. Nyfiken som man är går man in på deras sidor. Vissa har bilder på sig. De ser över lag rätt trista ut. Det kan stå saker i stil med "SEXSNACK UNDANBEDES!!" Jag förstår inte varför när man ser bilderna på dem. De är nej tack nog.
Inlägg #56: Postat: 2004-09-23 01:27:00
Forts.
Dessutom skrev vissa personligen till mig. "Sådana som du förstör här." Det var ett meddelande. Och om tillräckligt många hör av sig till Administrationen så är de tvungna att ta bort dig. Men det är bara att gå in med ett annat namn och ragga igen.
Inlägg #57: Postat: 2004-09-23 01:28:00
Forts.
Men jag skrev en gång till Redaktionen och frågade om de inte tyckte detta var löjligt? Jag är kanske inte så intresserad av att snacka skit? Jag kanske är potent? Jo, men de hade sina regler. Om tillräckligt många tycker att man är förargelseväckande måste man tas bort.
Inlägg #58: Postat: 2004-09-23 01:29:00
Forts.
Jag vet inte hur många flickor och kvinnor jag knullat därifrån. Visst, jag är en bock. Men det finns flickor och kvinnor som gillar kåtbockar. Som väl är.
Inlägg #59: Postat: 2004-09-23 01:30:00
Forts.
Om jag själv hade haft en cyberkommun? Så fort någon hade velat få bort någon annan så hade den personen lyfts bort i stället. Och tro det eller ej! Det finns ett sådant ställe - tyvärr finns där inte så många medlemmar än.
Inlägg #60: Postat: 2004-09-23 01:32:00
Forts.
Slutligen: skall alla som anses obekväma plockas bort så får trista tanter som Sunny och några till sitta och försöka underhålla varandra...och jag önskar dem lycka till.
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Laddar...