Den farliga sexrådgivaren

Showing page 2 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #21: Postat: 2004-09-21 18:49:00
Inger
Mitt namn får alla använda.
Inlägg #22: Postat: 2004-09-21 19:04:00
A C
"En lång tråd med elakheter som vem som helst borde genomskådat." Så skrivet Sunny. Jag läste själv vad som stod där innan det togs bort. En lång tråd med befriande nonsens, skulle jag vilja beskriva det som. Och det stod "K. Janouch" - det kanske stod för Kerstin Janouch? Vem vet? Hade jag varit Katerina hade jag skrattat gott om jag såg det.
Inlägg #23: Postat: 2004-09-21 19:39:00
Också tant
"En lång tråd med elakheter som vem som helst borde genomskådat." Så den som inte genomskådade det är idiot då, enligt Sunny? Vilket avskyvärt högfärdigt fruntimmer!
Inlägg #24: Postat: 2004-09-21 20:42:00
Sunny
Ni ska slippa mig men det var Katerina som gick till red: Inte jag. Tala åtminstonde sanning era fega kräk. Jag har aldrig klagat på era skriverier om incesthora,fyllekärring,feta sugga etc. nog, Är rätt seg.
Nu har jag fått nog: jag har inte råd med det. Kanske är jag precis så värdelös som ni skriver i era majl. Ok.Tack för mig.Jag har en viktigare kamp att vinna.
Inlägg #25: Postat: 2004-09-21 21:03:00
Observant tant forts.
Det verkade mer som att han inte var så säker på hur det förhöll sig och beslutade sig för att framföra sina åsikter, och jag råkar hålla med honom. Jag har själv läst Katerinas artiklar och tycker att de ligger på den nivå som den som skrev till honom. Satir, m.a.o. Där Anders spelade med.
Inlägg #26: Postat: 2004-09-21 21:07:00
Observant tant forts.
"Jag har aldrig klagat på era skriverier om incesthora,fyllekärring,feta sugga etc. nog." Så skriver Sunny. Du framställer du ju dig själv som just en incesthora med alkohol- och viktproblem? Är det så hemskt om andra hakar på då? De kanske gör det för att de vill göra dig medveten om hur du försöker glorifiera dina tillkortakommanden som människa?
Inlägg #27: Postat: 2004-09-21 22:16:00
Sunny
Jag skriver om min pappas övergrepp. Det gör mig inte till hora: o heller inte skapar det några tillkortakommande som människa. Inte i normala människors ögon. Jag skriver om min alkoholism: det gör mig inte till fyllekärring. Jag skriver att jag är rund: det gör mig inte till en fet sugga. Men ifall detta enbart vore en konsekvens av mina egna artiklar så vore det ok. Att få skit för att jag berättar att någon här skriver under falskt namn är riktigt illa.
Inlägg #28: Postat: 2004-09-21 22:21:00
Observant tant
Sunny tackade för sig i Svar 40. Det innebär alltså att den Sunny som skrev Svar 45 är en annan Sunny?
Inlägg #29: Postat: 2004-09-21 22:27:00
Inger
Vem vet?
Inlägg #30: Postat: 2004-09-22 01:40:00
Observant tant
Man kanske skulle ta tillfället i akt och bli upprörd och höra av sig till Sourze-redaktionen?
Inlägg #31: Postat: 2004-09-22 04:13:00
Malin Michea
Sourze Lekskola för känslomässigt hämmade barn...Yippie.
Inlägg #32: Postat: 2004-09-22 15:14:00
Inger Olsson
Det i o f s obetydliga inlägget i Svar 47 är inte skrivet av mig. Jag stoppade i svar 23.
Sunny må skrika på censur - inloggningssystem - men det skulle knappast en tioåring komma på ens. Våra kids kan ju datorer... M a o det finns många omvägar att gå om man vill vara anonym. Sen får man även ha respekt för den som, av olika skäl, vill vara anonym? Fast, det är betydligt ärligare att stå för sina åsikter - om de än är obekväma o s v.
Inlägg #33: Postat: 2004-09-22 15:17:00
Inger Olsson
Sunny beklagar sig visst, men borde inte Sourze red. ta sig en titt på hur Sunny vräker ur sig vad fan som helst - hur ovidkommande och påhittat det än är?
Så till den anonyme -a i svar 50 som råkade lägga till ett komma: ingen chans - mina hemorojder är i vägen. Och Malin är för stor nu för att sjunka sig så lågt. Och hennes sandlådan är täckt för längesen.
Inlägg #34: Postat: 2004-09-22 18:13:00
Sofia lindblom
Men vad är det här? Precis som Sunny har jag haft fullt upp med att se till att kommentarer i Sofia Lindbloms namn som inte jag skrivit blivit radderade. Nu råkar jag veta att Sunny har blivit otroligt kränkt av det här och starkt överväger att sluta debattera här på Sourze, vilket jag finner otroligt tråkigt.
Inlägg #35: Postat: 2004-09-22 18:15:00
forts.
Vet hur det känns när folk skriverelakheter i ens namn, eller hoppar på en med elaka påståenden, jag kan lova att det inte gör en glad precis. Speciellt inte om man som Sunny gör, skriver från hjärtat.
Inlägg #36: Postat: 2004-09-22 19:18:00
Inger Olsson
Sofia: Jag tycker heller inte att Sunny ska sluta skriva. Hon har ju lika mycket rätt att skriva som alla andra. Men jag tycker att om hon ska ge sig på alla anonyma skrivare samt även andra, så bör hon väl även titta på hur hon själv grovt angriper och då i synnerhet när det INTE passar henne, när man INTE delar hennes uppfattning?
Inlägg #37: Postat: 2004-09-22 19:21:00
Inger Olsson
Jag har flera gånger råkat ut för att hon får det till vad hon VILL ha det till och sen får man sig även en rejäl släkt-skopa...
Det är heller inte roligt!
Jag kan bara tala för mig, EN gång är en gång, men TVÅ gånger är en gång för mycket. Sen får du förstå, antingen du vill eller inte. Kanske har jag fel, men när någon har kommit i en aktningsvärd ålder så förväntar man sig annat. Tänkt dig KY och Sten bara vräka ur sig anklagelser och personangrepp, rakt ut i luften?
Inlägg #38: Postat: 2004-09-22 19:25:00
Inger
Sen Sofia: Jag tror nog att Sourze har övervägt inte bara denna utan andra gånger och införde väl en viss typ av inloggningssystem för något år sen, men det fick dem väl ta bort. De förlorade läsare helt enkelt. Visst, man kan alltid önska att debatter förs sakligt men ska Sourze vara ett öppet forum så får man acceptera anonyma kommentatorer.
Inlägg #39: Postat: 2004-09-22 19:28:00
Inger Olsson
Även jag har blivit anonymt påhoppad - men varför ska jag ta åt mig om det inte är sant? Jag tar mig själv inte på SÅ blodigt allvar. Och jag blir heller inte lätt arg men blir jag det så är också gränsen nådd.
Det finns ju dessutom dem som skriver artiklar anonymt...
Inlägg #40: Postat: 2004-09-22 19:28:00
Inger Olsson
Det här är ABSOLUT INTE något försvarstal för att någon ska skända någon, i synnerhet heller inte Sunny!
Bäst tydligen att skriva det, så man inte får det även slängt i nacken?
Till sist: Du får väl kanske ta upp det igen i en ny artikel?
Eller någon annan så gör och har kanske konkreta förslag att komma med?
Showing page 2 of 4: 1  2  3  4
Laddar...