Inlägg #1: Postat: 2004-09-21 10:57:00
|
Andreas B |
Jaa du, jag kan ju inte veta vilken psykopat som kallade sig "K. Janouch". Jag var ytterst försiktig med att svara henne till en början, men hon spelade minst sagt övertygande. Faktum är, att det går ju varken att säga vem som har skrivit vad eller vem som _inte_ skrivit vad på den här sajten. Hur ska jag veta att du "Sunny" är en pålitlig person? Helt omöjligt. Du kanske inte alls känner Katerina? Förstår du problemet?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-21 10:58:00
|
Andreas B forts |
För mig känns det som att det är något skumt med hela den här historien. Jag är trött på att fäktas med skuggor. Ring i stället om det är nåt: 0733-498 193.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-21 12:26:00
|
Inger |
Sunny: är du inte lite väl partisk i debatten? Du sätter visst din påstådda vänskap med K J före än vad det kanske eg. handlar om?
Du skriver till Andreas: "Inser du nu hur orättvis du har varit emot henne?"
Vadå, vill du han ska känna skuld för att det var en KVINNA som fick sig en omgång välförtjänt objektiv kritik?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-21 12:27:00
|
Inger |
Man får inte blanda ihop personangrepp och objektiv kritik. Och det är något som alltför många västerländska kvinnor har uppenbara problem med.
För en gångs skulle var det fanimig en sansad artikel med adekvata srtällda frågor.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-21 13:29:00
|
Sunny |
Det som stöter mig är de som skriver i andras namn. Att förfalska folks namn har ingenting med kritik eller ens artiklen att göra.Så vitt jag vet är det olagligt? Jag är lika arg om det drabbbar någon jag inte känner. Nu såg jag detta så att KJ kunde kontakta Sourze. Det var ju inte alltför svårt att genom språkbruket utesluta den äkta KJ. Men många tror på allt de läser. Jag berättar gång på gång att KJ INTE skriver på Sorze
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-21 13:33:00
|
Sunny |
o du Andreas fortsätter obekymrat att ösa skit över henne för någonting du bord fatta att hon inte kan ha skrivit. Du Inger får göra något åt din paranoia: När jag majlade COS för att han skulle ta in din artikel så skrev dui "fall du talar sanning" Varför i herrans namn skulle jag hitta på nåt sånt? O CO majlade dig ju o bekräftade fast jag ser ingen artikel trots att jag erbjöd mig att betala de
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-21 13:36:00
|
Sunny |
Det är tröttsamt med alla småelaka gliringar hela tiden: "din påstådda vänskap " ovan etc. Tror du inte att jag kan känna vänskap eller? Du skrev ju i går att jag inte skulle ha klarat av högre studier men där bet du dig i tummen för det har jag ju gjort. Vet inte varför du är så paranoid men det verkar inte riktigt friskt?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-09-21 13:44:00
|
Sunny |
Att ringa mig hjälper inte: jag kan inte hjälpa dig. Men om du är förbannad på den anonyme så kontakta Sourze: de har tillgång till Ip nr o kan se från vilken dator din falska KJ skriver.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-09-21 14:16:00
|
Sunny |
Ingrid: Du borde inte vara så snar att försvara den anonyme skrivbentenMins du att det kom brev hem tilll mig för ett tag sedan med en massa elakheter? de var i ditt namn. Nu kan det ju finnas flera än en knäppskalle här på Sourze men annars kan det mycket väl vara samme skribent som ville trigga mig att hoppa på dig.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-09-21 14:36:00
|
Inger |
Sunny: Känslospel biter inte på mig!
Det är defintivt ingen elak gliring utan frågan är hur du svarade för att åter ref. till punkt 3 Kan du inte förstå det? Måste du då börja prata om allt annat ovidkommande? Det är väl för helvete självklart otäckt att anonyma personer skriver i andras namn - men det ÄR inte det som jag frågade över. Dessutom får man väl låta Sourze lösa det problemet?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-09-21 14:37:00
|
Inger |
Du har ju på andra ställen här ref. till K J som privatperson, visst, du känner henne men gör det något till eller ifrån för oss andra, hur vi ser på saken?
K J är ju heller inte den enda rådgivaren i pressen som på lösa boliner ger s k mycket skrämmande råd.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-09-21 14:49:00
|
Inger |
Jag tror inte ett piss på dig i dina svar här till mig! Du ville inte ens visa upp dem "breven" som du snackar om, för just BEVIS! Och du beter dig lika billigt nu när du anklagar mig för annat skit! Det är ju bara att gå in på Anders artikel och läsa. Och jag fick ETT mail av en Sourzare som skrev att dens kompis hade läst vad du for ut med på ett YTTERST kränkande sätt.
Alla dessa beteenden du försöker ålägga mig här, så gör den som själv just har sådana beteenden.
Du är patetisk mänska.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-09-21 14:49:00
|
Inger |
EN gång är EN gång men INTE två gånger. Sen är det bra.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-09-21 15:07:00
|
Inger |
Förtydligande: Jag har INTE läst den de åberopade anonyme som tydligen gett sig ut för att vara Katraina J. Så om det kan jag inget säga. Utöver att det i så fall är fult att göra. Jag bara reagerade på vad Sunny skrev: "Inser du nu hur orättvis du har varit emot henne? o lite korkad oxå :bluffen var ju så uppenbar." Jag uppfattade i första hand Sunny kritiserade artikelns innehåll och då med anledning av hennes övriga kommnetarer här.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2004-09-21 17:36:00
|
Sunny |
Om du inte läst eländet så bör du hålla käft tycker jag.En lång tråd med elakheter som vem som helst borde genomskådat. Du svarar som om det gäller artiklen AB har skrivit. Det gör det INTE utan vad han skrev om KJ .s elaka kommentarer som inte fanns Jag kommer Alltid att vara förbannad på de som stjäl andras namn för att skriva gojja. Lite längre ner under denna artiklen står det mitt namn: Jag Sunny frågar Anreas ifall han köpt sex! Det är inte jag som skrivit dte heller.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2004-09-21 17:45:00
|
Sunny |
Ifall jag är patetisk när jag tycker att man inte ska skriva under andra personers namn så säger det väl mera om dig än om mig? Jag påstår fortfarande att det är ett oskick. Samt olagligt. O bör spåras via Ip o stoppas från Spourze med en inloggning. Vi är så många nu som drabbats.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2004-09-21 17:52:00
|
Inger |
Men du: Borde du inte själv lära dig att hålla käften EN ENDA gång och ge fan i och blanda in OVIDKOMMANDE SAKER? Här gör du rena rama personangrepp genom PÅSTÅENDE tagna rakt ut i luften. anklagar mig för att stötta annyma personangrepp.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2004-09-21 17:52:00
|
Inger |
Och tidigare anklagat mig för kriminella kränkande handlingar - för att sen, när jag krävde av dig bevis, då slätar du över det med en billig förklaring. Du kan möjligtvis skrämma andra men mig skrämmer du defintivt inte. När du inte får din vilja och tyckande igenom så beter du dig värre än en femåring. Det är så JAG tyvärr har fått lära känna dig. Och jag vet inget värre när s k vuxna beter sig så. Finito!
|
|
Inlägg #19: Postat: 2004-09-21 18:19:00
|
Sunny |
Människan använder sig av mitt namn oxå: Då är det inte overkommende för mig. Va du gör här är däremot en gåta då vi inte diskuterar artiklen utan enbart fenomenet med namntjuvar. Du tror visst att allting som skrivs här på Sourze handlar om dig? Sluta ösa skit på mig för att jag inte finner mig i att andra använder mitt eller mina vänners namn: du tål ju uppenbarligen inte heller att någon använder ditt namn?
|
|
Inlägg #20: Postat: 2004-09-21 18:35:00
|
Sunny |
Jag heter Sunny o kallar mig inte för det vilket gör den viss skillnad i synnerhet när någon kryper bakom min rygg för att jävlas med någon aningslös stackare.
|
|