|
Inlägg #1: Postat: 2004-09-19 11:09:00
|
|
Klok |
Det bästa sättet att ta kritik är väl att lite ignorera den. Alla som vistas i det offentlig rummet får ju då och då kritik. Självaste kungen och drottningen får ju ibland kritik. Liza marklund brukar svara på kritik hon får: var och en får tycka vad den vill, vi lever i en demokrati. Bra svar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-20 22:15:00
|
|
Sunny |
Som sagt: Hon har inte ens varit medveten om den.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-21 11:00:00
|
|
Andreas B |
Jag vet så mycket, som att CO Schlyter frågade Katerina om ett svar på min artikel men att hon avböjde. Därefter dök inläggen av den falska "K. Janouch" upp på sajten. Det var en händelse som såg ut som en tanke.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-21 18:02:00
|
|
Sunny |
Katerina avböjde att kommentera vilket Co kan intyga. Hon tycker inte om Sourze vilket jag kan intyga.Jag berättade för Katerina om den falske skribenten här o hon blev illa berörd av den elaka tonen emot dig. Risken att någon skull tro att hon uttrycker sig på det viset är ju stor. här hittar du en fråga ifall du köpt sex i namnet "Sunny." Det är inte jag utan namntjuven men meningen är ju att alla ska tro
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-21 18:05:00
|
|
forts |
att det är jag som försöker förolämpa dig! Jag skulle aldrig skriva så.Den falska KJ var ju helt sannslöst elak emot dig: du tror väl inte att Katerina skulle vara det ifall hon velat kommentera artiklen? En namntjuv skrev elaka brev hem till mig o underteckande med Inger o använde dessuton hela meningar där hon skriver ner mig ordagrant: en kort stund gick jag på det.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-21 18:08:00
|
|
Forts |
Så insåg jag att det förmodligen var avsikten: jag brukar backa ur när Inger här nedan börjar med personangrepp o skrivaren ville ha roligt. Läs gärna min artikel Spökskrivaren på Sourze. O låt ingen idiot lura dig att du är ful. Du ser hur trevlig ut som helst på kort: Bara det borde få dig att undra ifall detta var en seriös skribent??? Men välkommen till verkligheten.
|
| |