Viveka, det där med kärlek

Inlägg #1: Postat: 2004-09-19 00:07:00
Inger
Och varför skriver du under signatur? För feg att stå för dina, iofs, simpla frågor? I synnerhet vill du tydligen vara anonym när du använder ett ord som betyder: rasande, vilt, ursinnigt...
Nej du, jag t o m undviker känslobaserade diskussioner, vilka en del har uppenbart svårt att begripa. Och du kanske tillhör en av dem och tolkar kanske mitt föga intresse som "frenetiskt"?
Det är inte lätt det där med ord...
Nej, jag har bara fått höra att jag är lik mig själv.
Inlägg #2: Postat: 2004-09-19 08:44:00
Inger
By the way: Jag kommer att lämna Sourze inom snar framtid, annat går före, och då ska du få slippa mina kommentarer ;- När man sen återkommer nästa gång, vet man ju aldrig.
Har gått en s k "konstrunda", skönt att bara få tycka till... Fast en del artiklar är ju faktiskt intelligenta också.
Inlägg #3: Postat: 2004-09-20 09:50:00
Sofia
Vad tråkigt om du försvinner, jag tycker att dina inlägg höjer debatten!
Inlägg #4: Postat: 2004-09-20 17:58:00
Inger
Du är då rolig! Det var inte så länge sen du skrev mycket "trevliga" ord om mig... Nå, det bjuder jag på, tar inte åt mig då jag förstår att man som ung kan bli s a s piss förbannad på allt och inget...
Jag får väl återkomma då och då. Slänger väl in en del nu när jag fick en månads fritt och hoppas med det kunna väcka frågor/tankar. Skulle haft den förra hösten men då kunde jag inte och fick tacka nej till Sourzes utlottning.
Inlägg #5: Postat: 2004-09-20 20:29:00
Sofia
Jo, som jag skrev vid något tillfälle så är jag vääldigt duktig på att känna, något som egentligen inte riktiar sig mot någon person, även om det hettar till ibland:- Men det är ju det som är så roligt med Sourze; ett levande debattforum med många åsikter inblandade. Mothugg och ifrågasättande är utvecklande..om man tar det på rätt sätt vill säga övar fortfarande på att kunna ta kritik ;-
Inlägg #6: Postat: 2004-09-20 20:53:00
Inger
Det är bra... Det kommer man att få ta hela livet igenom. Hoppas att det inte bara blir negativt får då måtte det väl även vara fel på andra ;-
Laddar...