|
Inlägg #1: Postat: 2004-09-19 09:17:00
|
|
Sune |
Så vi skall ersätta läkare med politiker? Får de använda kreditkort på landstingens bekostnad då?
Vad vet du om fibromyalgi som kan döma ut den som sjukdom?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-19 22:14:00
|
|
Beckisbarnet |
Yohannis, jag tycker det är väldigt arrogant och inskränkt att skriva som du gör. Det är ingen kompetens i din åsikte heller, vad jag ser. Jag vet inget om fibromyalgi, jag är inte läkare eller kunnig på sjukdomar, men det är tydligen du?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-19 22:18:00
|
|
Beckisbarnet |
Det är alltid lätt att klanka ned på den som befinner sig i en lägre situation än en själv på ett eller annat sätt. Kanske du, Yohannis, inbillar dig att alla arbetslösa också är arbetslösa frivilligt? Nej, jag tror inte det!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-19 22:20:00
|
|
Beckisbarnet |
Som den väldigt av livet oerfarne och barnsliga person du verkar vara, så antar jag att du inte vad det vill säga att vara arbetslös eller sjukskriven...? Har du överhuvudtaget fått smaka på livets hårda någon gång, eller har du glidit genom på en räckmacka ända tills nu?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-19 22:21:00
|
|
Beckisbarnet |
...Ja, Yohannis, så måste det vara..inte sant? Men jag hoppas innerligt att du en vacker dag kommer att få ett bryskt uppvaknande, så kanske du kan vära dig lite vett, etikett, empati och ödmjukhet inför andra människor!!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-19 22:25:00
|
|
Beckisbarnet |
Bara just att läsa ditt inlägg får en ju att inse att du inte verkar speciellt intelligent;
"ett borgerligt styre hade fått bukt med så är det sådana här låtsassjukdomar som fibromyalgi."
Jag baxnar!
Föressten, jag skulle vara oerhört nyfiken på vilken grund du har för att fibromyalgi är en "låtsassjukdom"? Är du expert på ämnet, eller kan du kanske hänvisa till några forskningsrapporter??
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-20 02:46:00
|
|
Ida |
Min syster har haft Fibromyalgi i ca 2 år nu, jag fick hålla henne sällskap under hela kvällen igår för att hon hade sådana smärtor och mådde jättedåligt. Åk hem till det underutvecklade land du kom ifrån och låt oss svenskar vara.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-10-13 14:58:00
|
|
Jossi |
Om du kan skriva och sälja dina alster så är du ju inte sjuk. Då arbetar du ju. Du borde inte få något sjukbidrag för den tiden du arbetar förstår du väl. Är du såpass frisk att du faktiskt kan försörja dig själv - i alla fall till viss del - så var glad för det i stället. Du kanske kan vara halvtidssjukskriven? Det vore det mest ärliga!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-12-19 10:04:00
|
|
Beckisbarnet |
Hur kommer det sig att det är så många ensamstående mammor som får fibromyalgi föressten?
|
| |