Darin Zanyar kommer att bli världsstjärna!

Inlägg #1: Postat: 2004-09-17 21:16:00
Mysan!
Jepp han r vår tids näste Enrique Iglesias säger jag bra.Men synd om musikproducenterna får sätta tänderna i honom och ta bort all ödmjukhet och styla om honom sen är det nog klippt!
Inlägg #2: Postat: 2004-09-18 05:48:00
Mia Sjögren
Jag kan bara hålla med, vi satt med tårar i ögonen när han sjöng. Man kan bara hoppas att han inte sjabblas bort av okunniga i omgivningen...
Inlägg #3: Postat: 2004-09-18 15:47:00
Inger
Jag tror inte på att den sortens människor går att "drilla" med! Om nu någon skulle komma på att försöka...
Många är de kändisar som har get lost, men den människan med grundtrygghet... Nej, ni... Vi kan väl knappast yttra oss om hur Billy Butt är som skivproducent? Jag gör det inte!
Inlägg #4: Postat: 2004-09-23 09:43:00
Tommie Nygren
OK, om han är vår näste Enrique Iglesias så är vi illa ute för sämre musik får man väl leta efter... ungh. De som är med i Idol 2004 kommer inte bli världsartister, no way, de är produkter och kommer användas av skivbolaget så länge det passar skivbolaget, dvs så länge de kan tjäna pengar. Sen kommer de hamna på skräphögen. Eller är det någon som minns Excellence, som var säsong 2 av popstars, säsong ett... vad hette de?
Laddar...