Inlägg #1: Postat: 2004-09-16 19:09:00
|
Sofia |
Där sa du något, Sandra;-
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-16 22:01:00
|
Alex |
Herr Newsflash går inte på krogen, kommer aldrig sänka mig till parningsriterna krogen kräver. Att behöva släpa på sig gorilladräkten och betala pengar för att få knulla? Dricker för övrigt inte ens alkohol, point made?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-16 22:13:00
|
Sofia |
Hej Alex/newflash! Det gör du j-t rätt i. Min text ska fö tas med en nypa salt, det är inget generellt dömande över hela mänsklighetten, utan bara en iakttagelse av personligheter på krogen. Eftersom du undiker den miljön så aktivs så vet du antagligen vad jag pratar om!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-16 22:41:00
|
Alex |
Jag förstår bara inte vad poängen är med det hela eftersom det är ett sånt välkänt fenomen : Har följt goa/psytrance-genren sen långt tillbaka så jag har sett båda sidorna och jag vet inte vad du gör på slemmiga krogar. Det hela är lite för förutsägbart bara...
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-16 23:02:00
|
Sten |
Sofia är en fåntratt utan dess like och det har hon nu ånyo bevisat. Skriva god svenska kan hon inte heller. Borde finnas inloggningssystem...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-16 23:59:00
|
Lennart. |
Sofia.
Ett roligt, bra inlägg, med glimten i ögat.
Vissa kritiker kan inte stava till
" humor "
Ps. Vad som skrivits av Sten är inte den - sten - , som varit på sourze i 4 år. Det är inte hans stil. Ds.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-17 12:00:00
|
Sofia |
Alex, goa/psytrance scenen är verkligen någo helt annat, det håller jag med om. Efter en vecka på Boom festival, Portugal, så kom jag tillbaks hem och slogs av alla stereotyper. Visst kan man undvika de ställen som man gillar minst, man kan också gå dit och iaktta, skratta lite och skriva ett kåseri;-
|
|