Katzeff har talat

Inlägg #1: Postat: 2004-09-27 17:20:00
björn
Jag kan inte säga mer än att jag står på din sida fullständigt, jag har läst mycket av Katzeffs texter och precis somn du säger så är han full av MUF Skit och låter mer hjärntvättad än på läst...
Inlägg #2: Postat: 2004-09-27 17:20:00
forts
han står helt på Israels sida vilket jag inte på något sätt kan förstå...
och han har ingen som helst fakta i vad han skriver, någonsin han lägger aldrig ens fram ett argument till vad han skriver o varför, jag skulle vilja säga att Benjamin är ialla fall sourze UNGs sämsta skribent! eller i alla fall topp 10
Inlägg #3: Postat: 2004-09-27 17:20:00
forts
han står helt på Israels sida vilket jag inte på något sätt kan förstå...
och han har ingen som helst fakta i vad han skriver, någonsin han lägger aldrig ens fram ett argument till vad han skriver o varför, jag skulle vilja säga att Benjamin är ialla fall sourze UNGs sämsta skribent! eller i alla fall topp 10
Inlägg #4: Postat: 2004-09-29 19:35:00
Micke
Visst är han helt klart inte riktigt klar i bollen men dock att detta skulle var något inbankat utav "dom jävla MUF-arna" ser jag som ett hån, att smutskasta en ideologi bara för att en person uttalar sig är nedvärderande, vad skulle hände om jag kalla någon för sosse-jävel, inte medhåll inte, knappast du..
Inlägg #5: Postat: 2004-10-01 13:28:00
Benjamin
Väx upp!

Att ge sig på personen istället för saken är det vanligaste tecknet på okunskap. Att skriva en hel artikel om en person för att man anser att denna har fel åsikter är något av det mest omogna och rent ut sagt korkade jag någonsin har sett.
Inlägg #6: Postat: 2004-10-08 17:31:00
Duvan
Jag "lider" me dig johanna. Jag trodde en "liberal" stod for fina varderingar, det gjorde det under min fars tid. Numera verkar det sta for vilken Rambofacsist som helst.
Inlägg #7: Postat: 2004-11-12 15:29:00
Sandra Gustafsson
Ibalnd är det lätt att glömma om det är personen eller det personen sagt eller gjort som är felet.
Laddar...