Inlägg #1: Postat: 2004-09-13 19:40:00
|
Jocke |
Jag tror många kvinnor skulle fått den uppmärksamhet de eftersträvar om de bara tagit ner garden. Det dräller av ödmjuka killar/män som skulle ge allt om de fick chansen. Personer som skulle göra allt för en kvinna. Men dessa killar sållar kvinnorna bort i processen. Och det är ett faktum.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-13 20:03:00
|
Anna Li |
Ett faktum är det inte eftersom kvinnor har väldigt olika preferenser. Men jag tror också att snällhet är en otroligt underskattad egenskap i de mest intensiva parsökar åren 15-25?. Sedan uppskattas den dock desto mer! Av alla kvinnor jag känner.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-13 20:55:00
|
Tommie Nygren |
Förmodligen. Men alla killar har blivit sågade av en brud, så är det. Alla har blivit nersablade. Alla har fått frågan "vill du bjuda på en drink" av nåt snålarsle till brud som bara vill ha gratis dricka och utnyttjar den inbyggda ojämnheten i det systemet. Om ni slutar glo efter anabolagrisar och kollar in riktiga män så kanske ni får nåt ordentligt till livs...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-13 21:09:00
|
Jocke |
Svar 2. Jo det är ett faktum.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-13 23:20:00
|
mentalt stark |
Tommie: när blir man en anabolagris? När man väger mer än dig? Hur stark får man vara innan man upphör att vara "en riktig man"?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-14 00:08:00
|
Biff |
Anna, menar du att tjejer inte ser snygga killar som sexobjekt i första hand? De fula ses inte som sexobjekt, oavsett kön, medan de snygga får leva med att andra kommer fantisera om deras kroppar. Snygga tjejer kanske har mer problem med att inte bli tagna på allvar än snygga killar, men dessa tjejer brukar oftast även ha en stil och ett kroppsspråk som utstrålar sexualitet. Snygga tjejer är medvetna om sina kroppar i varje sekund, vilket självklart påverkar deras omgivning.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-14 00:08:00
|
Biff |
En annan skillnad är att när en tjej ser en snygg kille, bör hon lyssna till vad han säger för att han ska tycka om henne, medan en kille hellre själv vill framstå som intressant inför en snygg tjej. Passiv/aktiv igen...
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-09-14 12:50:00
|
marcus |
Det där är bara skitsnack Anna, Den som måste se dig som hel människa är först och främst du själv.... när du ser dig själv som hel människa då kommer andra att göra det också... folk ser det du utstrålar... Tar du dig själv på allvar så tar andra dig på allvar. Respekterar du dig själv så respekterar andra dig. :-
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-09-14 14:11:00
|
Mysan! |
Så frågan är om man ska träffa en snygg kille som pippar allt och alla.Eller en ful kille somär trogen men somman inte vill ha?Dessutom nr stannar killar till vid en brud? När de är ensamma int har någon annan eller supit ner sig knarkat ner sig eller blivit gamla och feta?
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-09-14 14:52:00
|
Tommie Nygren |
Med anabolagris avses kanske inte i första hand en person som är stor och äter anabola utan en grupp av personer med viss attityd till livet och kvinnor. Dessa män är lite rocknroll och lite farliga och drar till sig kvinnor. Jag talar inte av avund som andra på annat håll eftersom kvinnor som lockas av såna män är ganska ointressanta för mig. Nej du, jag möter tjejer på andra platser än vad de gör. Men jag har fått frågan av snåla brudar om jag inte kan bjuda på sprit utan anledning.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-09-14 18:10:00
|
mentalt stark |
Om det inte har något med anabola preparat, effekter av sådana preparat eller grisar att göra borde du kanske använda ett annat ord. Och självklart är du inte avundsjuk, det är det ju aldrig någon som är. Läs förresten Länk: sr.se
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-09-15 18:11:00
|
Anna Li |
marcus, jag håller inte med. Just för att jag gillar mig själv så är ju de här "enkla" kontakterna,som Urban beskriver, inget värda.
Och mysan den man ska träffa är givetvis en snygg kille som letar efter den enda rätta. Om du betalar in 5000 kr på mitt postgirokonto så ska jag berätta hur man gör ;-
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-09-19 10:53:00
|
Sofia |
Marcus, jag håller faktiskt med dig, man väljer ju till en stor del själv vad man vill förmedla. Den som söker ett one night stand tex, låter antagligen bli att babbla om framtidsdrömmar och barnplaner, för det är inte relevant just då. Precis som att killar söker något att värma snoppen i så söker ju tjejer någon att bli värmd av, konstigare än så är det ju inte.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-09-19 10:55:00
|
forts. |
Däremot känner jag inte igen bilden av att störst vinner. Själv har jag en fallen het för långa och smala killar, smaken är ju som bekant som baken;- Det är lika befängt att tro det som att alla killar vill pussa på silikon.
|
|