Inlägg #1: Postat: 2004-09-13 19:31:00
|
Jocke |
Fortsättning: Och detta gäller inte bara i cyberrymden. Tänk dig en kille som står ensam i baren, chansen att han ska bli uppraggad är nästan noll. Det är upp till oss killar att "visa upp oss", något inte alla killar klarar av. En del för att självförtroendet sviker, andra för att de helt enkelt inte orkar krusa en hel kväll för att slutligen ändå få nobben. Så precis som du skriver, många tjejer/kvinnor vet inte hur jävla bra de har det ur den aspekten.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-13 19:35:00
|
Jocke |
Fortsättning: Dessutom får man ofta bara en chans, råkar du säga/göra ett enda fel enligt just den kvinnan är du körd. Och inte sällan anser en del kvinnor att de har rätten att förolämpa och förödmjuka killar som visar intresse. Jag vet många killar som kväll efter kväll gått hem efter krogen med knäckt självförtroende. Men det talar vi aldrig om, vi män ska ju vara så hårda och tuffa.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-13 19:43:00
|
Urban |
jag inser det mer och mer hur ni har det efter mina "empiriska" studier.. jag tackar min lyckliga stjärna att jag är bög ;-
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-13 22:14:00
|
Alex |
Det ska du fan göra, ibland önskar jag att jag vore homosexuell på grund av dem heterosexuella parningsriterna. Så jävla jobbigt att behöva spela spel bara för att träffa tjej.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-13 23:33:00
|
ensam |
Angående många tjejers återkommande gnällande om killar som stöter på dem.. Kan det vara ett sätt att hävda sig? Försöker de undermedvetet? visa hur attraktiva de är, ungefär som en kille kanske skulle kunna berätta vad han tar i bänkpress sådär helt apropå? Bör jag rent av ta gnällandet som att de anser mig attraktiv nog att vilja impa på? Vad säger ni tjejer?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-09-14 00:26:00
|
Jocke |
Precis vad jag också tycker Alex. Jag klarar inte av att spela teater varje gång jag går ut. Jag klarar inte av att ta på mig gorilladräkten. Jag förmår inte att sänka mig till den där raggande neanderthalaren som alla brudar säger sig avsky, men som de ändå faller för i slutändan. Så jag får väl vara singel ett tag till!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-09-19 11:00:00
|
Sofia |
Vi är många tjejer som inte heller köper parningsritualerna. Misströsta inte, det finns faktiskt shyssta tjejer där ute som inte är ute efter att hora til sig gratissprit eller nedvärdera det motsatta könet.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-09-19 11:04:00
|
Sofia |
Delvis kanske du har lite rätt, tjejer är ju som bekant minst lika fåfänga som killar;- Genom att tala om hur eftertraktade de är kanske de vill skapa en känsla hos killen av att vara "hett villebråd". Alla vill ju känna sig attraktiva, och knepen är många för att uppnå den känslan...
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-11-17 19:32:00
|
Levithicus |
Håller med svar 6. Har varit singel 8 år och varit utan sex lika länge. Skulle trots detta aldrig få för mig att ragga när jag är på krogen, orkar inte delta i det där larvet nåt mer.
|
|