"Svenssons" barn säljer sex!

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2004-09-19 19:03:00
forts
Jag recenserade den o blev impad även om 1800 talet enligt mig är ganska grått. jag menar: Drottning Viktoria contra Elisabet o Maria Stuart??? Men vad tror du om det där syskonmötet? Genetik eller slump? Miljöpåverkan kan uteslutas då 2 av systrana aldrig ens vetat vem som var deras pappa o vi är alla uppväxta som enda barn . Visst var det lite konstigt? En av dem hade läst nästan samma författare vid samma tidpunkt som jag.Hon fans på barnhem o jag i fosterhem.
Inlägg #22: Postat: 2004-09-19 19:05:00
Sunny
Jodå: Jag kan utan svårighet spela djävulens advokat ifall syftet är OK.
Inlägg #23: Postat: 2004-09-20 11:43:00
Inger
Nej, det tvivlar jag inte på, ej heller ev. motsatsen. ;-
Om det är genetiskt? Har ni inte, vad jag förstår, haft stor anledning att personligen rota i er e g e n kaotiska historia? Det kan ju bli ett tvångssyndrom, det också ;-
Inlägg #24: Postat: 2004-09-20 14:35:00
Sunny
At mötas som vuxna för första gången i livet utan att ha en aning om varandras smak så ville 3 av oss haft samma yrke o den fjärdes son hade just det yrket. När jag o en syster sedan upptäckte att vi hela livet läst samma författre vid samma tidpunkter i livet blev jag nästan skraj. 2 av syrrorna kom med handväskor ifrån Bonniers bokklubb: jag har en likadan hemma. Man har ju hört om tvillingar som upplever det här men de är ju indentiska?
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...