Inlägg #1: Postat: 2004-09-10 17:33:00
|
johanna |
tack sandra, din kommentar värmde efter alla otrevliga som kommit på sistonde.
jag är alltid väldigt ärlig mot folk i min omgivning, för är det nånting jag inte klarar av så är det oärliga människor.
det är bättre att få sanningen upptryckt i ansiktet än att omges av falskhet.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-09-15 15:56:00
|
Patrik k |
Hej.Du skriver bra tycker jag.Så skriv mer.Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå och lägga mig med andra när jag har en patner.Skulle aldrig kunna leva med det att jag har varit med någon annan.Ja skriver du jag gillar det du skriver.Puss kram var rädd om dig.Kram patrik k
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-09-15 15:58:00
|
Patrik k |
Hej.Du skriver bra tycker jag.Så skriv mer.Jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå och lägga mig med andra när jag har en patner.Skulle aldrig kunna leva med det att jag har varit med någon annan.Ja skriver du jag gillar det du skriver.Puss kram var rädd om dig.Kram patrik k
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-09-15 15:58:00
|
Patrik k |
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-09-15 15:59:00
|
Patrik k |
|
|