Att leva med en narkoman

Inlägg #1: Postat: 2001-02-07 12:23:00
smio
det e ingen som helst skillnad på droger alla droger tar bort känslorna fråga en som har rökt hasch i 30 år å aldrig använt droger om dom har ett bra liv..
Inlägg #2: Postat: 2001-02-10 14:23:00
Marie-Louise
Bruk leder ofta till missbruk!!!
Inlägg #3: Postat: 2001-02-12 22:54:00
Mia
Jag har hört om att en del inte ser sig själva som narkomaner för att de bara har "testat" ett par gånger, men man kan bara testa EN gång sedan anser jag att det är missbruk!
Inlägg #4: Postat: 2002-01-21 12:12:00
Pelle
Det där attityden att testar man EN gång så är man knarkare, är bland det värsta jag vet. Är du alkoholist efter en fylla? Jag tänker verkligen inte försvara droger här för jag har kanmrater som har varit nära att trilla in i svängen MEN alla som testar narkotika blir inte knarkare. 10-15 har testat narkotika i Sverige, och vi har ca 10000 enligt en uppgift som jag har läst i DN tunga narkomaner vilket innebär att en promille är knarkare.

forts.
Inlägg #5: Postat: 2002-01-21 12:13:00
pelle
fortsättning

Inte bra det håller jag med om, men snälla, försök nyansera eran bild på narkotikan. Det fungerar inte att bara avfärda alla som testat som narkomaner som är dumma i huvudet, diskutera istället. För många som testar och brukar narkotika är inte dumma i huvudet.
Inlägg #6: Postat: 2002-01-21 12:13:00
pelle
Dessutom vill jag bara att ni ska fråga er själva, är det bättre att supa varje helg det kan man ju göra, man är ju bara med i svängen med polarna, inga alkoholproblem här inte än att testa narkotika några ggr i sitt liv och sedan aldrig mer?

Jaja, ville bara säga det, ha ett gott liv.
Laddar...