Inlägg #1: Postat: 2004-08-29 22:40:00
|
Sunny |
Lars: Jag är född senare än du o vet att mina skolkamrater på den tiden kom ifrån lika fattiga hem som jag själv. Märkeskläder förekom inte i min värld överhuvudtaget. De som hade sådana gick förmodligen i läroverk? Men jag minns mina första jeans vid 13!! Jag arbetade till dem som tidningsbud: Viken glädje!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-29 23:24:00
|
Malin Michea |
Lars Nilsson>> Eh, ursäkta? Jag tror inte för ett ögonblick att alla generationer utom min förskonats från detta. Är det en anledning att inte skriva? För mig är det här både personligt och väsentligt, hur många andra som än varit med om samma sak. Sluta gnälla och skriv något själv istället, jag skriver vad jag behagar.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-30 08:48:00
|
Emma F |
HAHA bra malin...För många av oss kändes din artikel i högsta grad väsentlig och inte det minsta naiv. Lars har nog helt enkelt glömt hur det var, han är ju trots allt till åren kommen...eller också kanske han fick alla kläder han pekade på...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-30 14:16:00
|
Lars Nilsson |
Malin: Du får nog stå ut med en gnällig, grinig, sur och kverulantisk gubbjävel som kommenterar. Och det är klart att Du skriver vad Du behagar. På samma sätt kommenterar jag vad jag behagar. Inget konstigt i det.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-31 09:12:00
|
Margareta |
Lars Nilsson:Vi föds och dör inte alla samtidigt och vi är inte alla lika.Men att för den skull tillåta å samhällets vägnar bedriva utpressning i plånbokens tjänst är något annat.Eller att man vill vara någon annan.
|
|