Ilona Betulas dravel

Inlägg #1: Postat: 2004-08-25 17:02:00
Jeanette
"Jag gillar inte Billly Butt" känns ju som ett understatement i stil med den belgiske mannen som sammanbitet förklarade att "jag tycker inte om Marc Dutroux" där han stod på gatan nära tingsrätten, där rättegången skulle börja nästa dag. Nej, Butt är förstås ingen mördare, men hans sätt att slänga skit på alla kvinnor som vågar anmäla våldtäkter är slajmigt och ovärdigt.
Inlägg #2: Postat: 2004-08-26 06:01:00
Seriöst
Snyggt där att jämföra BB med en pedofil och barnamördare, det är ju den kopplingen du vill att folk ska göra. Men visst, "Butt är förstås ingen mördare". Bara lika slajmig som Dutroux då? Gosig argumentationsteknik, kan du inte försöka sjunka ännu lägre?
Inlägg #3: Postat: 2004-08-26 06:09:00
MerSeriöst
Och att han slänger skit på kvinnor som anmäler våldtäkter har jag då inte sett. Att han ifrågasätter rättsväsendets hantering av fallen är väl inte märkligt efter att han själv våldtagits av Justitia och hängts ut i tidningen. En liten vit lögn över drinkglaset för att få nån i säng, ska vi spärra in alla som gör det?
Inlägg #4: Postat: 2004-08-26 06:11:00
Seriöst...
...vad illa såna som Jeanette får mig att må. Måste spy...
Inlägg #5: Postat: 2004-08-26 06:14:00
Mmm...
...så kändes det genast mycket bättre. Hade du varit här hade jag med nöje använt dig istället för hinken, Jeanette. Puss på dig!
Inlägg #6: Postat: 2004-08-27 13:29:00
Jeanette
Seriöst> Kolla upp Billy Butts arkiv här på Sourze så finner du t ex den drapa där han kastade sig över en tjej som anmält några tyska ishockeyjuniorer från Berlin för våldtäkt det finns mycket mer. Bruden ljög och får skylla sig själv. säger du kanske. -Har du en aning om hur svårt det är att bevisa väldtäkt? säger jag.
Laddar...