|
Inlägg #1: Postat: 2004-08-22 14:25:00
|
|
Jorun |
Men - när det gäller praktiska frågor som ojämlika löner, att män dominerar i chefsposter mm så är det bara att konstatera att samhället inte är jämlikt samma sak gäller roller där inte män släpps in. Och jobba på för att det blir en förändring, oavsett om vi är män eller kvinnor.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-23 09:31:00
|
|
Lisa |
Att bygga sin identitet på ärlighet,människans mående och levnadsstandard.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-23 09:35:00
|
|
Lisa |
Att somliga sedan efterfrågar sammanhang,där inte alltid solen skiner och där inte alla alltid är glada.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-24 02:09:00
|
|
Mysan! |
Otroligt många män super men de talar aldrig om det .Supa verkar vara rumsrent. Vet män som tom har fick plunta och går på piller.Istället för att gå i terapi och sluta dricka.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-24 08:25:00
|
|
-------- |
Dom vill inte gå i terapi och sluta dricka Dom vill bara att folk ska dra av sig byxorna särskillt kvinnor m.m.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-25 09:51:00
|
|
Påläst |
Vad gör man om man är obotligt sjuk.En äldre som saknar sin förlorade ungdom.En individ som vill vara någon annan.En missundsam en som besvärar gråter,förbannar sig sig över andras lycka och framgång hat-listan kan göras lång.Rådet ligger hos Gud endast.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-26 10:23:00
|
|
Tommie Nygren |
Tråkiga nyheter: Gud finns inte, det är upp till dig. Gers: hur bitter är du över din fulhet? Skärp dig. Jag är fan inte vacker och jag får knulla. Det kanske är din lite bittra personlighet? Sen, visst, det är inte så jävla lätt. Men jag märker starka paralleller mellan dina åsikter i frågan och din egen situation. Du förklarar din oförmåga att inte få kvinnor med biologin, men är det inte så att du använder den som ursäkt också?
|
| |