Jämrande jämlikhet

Inlägg #1: Postat: 2004-08-21 13:59:00
Åsa
Självömkan biter inte på mig, sen undrar jag var du har för kriterier för oss människor?
Du delar in oss i olika fack efter vårt utseende, menar du verkligen det?
Är det bara formerna som är det viktiga i dina ögon och isåfall vad är accepterat och inte för dig?
Ditt inlägg säger mer om dig själv och din uppfattning om dig själv och andra, än om artikeln ifråga..
Inlägg #2: Postat: 2004-08-21 14:16:00
Åsa
Är jag snygg och vällyckad i din ögon? Vad innebär det? Jag vill gärna att du utvecklar det så jag kan bemöta dig.. Tycker ändå att din syn på livet ter sig väldigt krass..
Inlägg #3: Postat: 2004-08-21 17:47:00
Åsa
Håller med dig om att det ofta är en "köttmarknad" utan dess like men inte i resten..
Så de människor som du tycker är "fula"inklusive dig själv som jag har förstått det lever ensamma livet ut? Håller inte med dig!
Inlägg #4: Postat: 2004-08-21 17:53:00
Åsa
OK, är det sex enbart som är målet och yta javisst, men om du söker en partner så hoppas jag att dte är fler än jag som ser lite längre än så?
En människa kan vara vacker på så otroligt många olika vis, det är helheten som jag faller för.
Vad ska jag med ett vackert skal till?
Inlägg #5: Postat: 2004-08-21 18:56:00
Malin Michea
Huh! Är verkligheten så krass? Som en vis man sa eller sjöng, snarare: "Why live in the world when you can live in your head". Jag måste vara undantaget som bekräftar regeln, för jag har hittat kärleken utan att ha de nödvändiga attributen. Rådjursögon etc. Och jag tror nog att han älskar mig ändå.
Inlägg #6: Postat: 2004-08-21 19:32:00
Åsa
Jag är varken välutbildad, välavlönad eller docent, men kvinna är jag och måste säga att IQ är inte detsamma som EQ, vilket smäller högre? Tuttar eller hjärna?
Inlägg #7: Postat: 2004-08-22 12:40:00
D.E
Den bistra sanningen som gör att evolutionen inte kommer framåt då det gäller den mänskliga rasen generaliseringar nedan
Män : Går på utseendet. hjärnan får lite mer betydelse efter tonåren men ändå sekundärt.
Kvinnor: Inte lika utseende fixerade...män kan kompensera utstrålning med rätt beteende. "Den farliga killen" får knulla varsomhelst, närsomhelst.
Inlägg #8: Postat: 2004-08-23 00:28:00
Sandra
Gers.. det är tredjen gången jag läser ett inlägg där du nämner dessa kvinnor och deras olycka. Jag vet inget om deras historia men vad du säger har de valt män som behandlar dem illa. Skulle du inte kunna beklaga deras öden istället för att skrika om varför de gjorde dessa val.
Inlägg #9: Postat: 2004-08-23 11:21:00
Johan Wedberg
Jag kände en man som var otroligt vacker. Men tyvärr var han inte först ikön när gud delade ut hjärnor. Det var ibland tragiskt att se honom på dansställena. Kvinnor flockades kring honom tills han yttrade sig. Då var det som om han hade släppt en ordentlig brakare. Sen måste jag säga: Vissa kvinnor dras till Bad Boys. Hustrumisshandlare dras till kvinnor som lätt kan bli deras offer. Många män dras till avbilder av sina mödrar.
Inlägg #10: Postat: 2004-08-23 11:23:00
Johan Wedberg
Många påstår att vissa kvinnor alltid väljer män som slår.
Vänd på steken. Män som slår väljer kvinnor som de kan bryta ner och sen slå.
Inlägg #11: Postat: 2004-09-22 17:42:00
så är det
ju mer Du slår mig desto mer älskar jag Dig, sa masochisten.
Inlägg #12: Postat: 2004-09-22 18:29:00
Hans Scheike
Är det nån som vill ha ris?

nedan är en lista av några av många nöjda kunder:

Lina

Länk: geocities.com

Agneta

Siri

Brita