Våldtagen till döds

Inlägg #1: Postat: 2004-08-21 12:54:00
Robert
Män i celibat kan få vad man kallar för "blueballs". Det betyder att spemieansamlingen i testiklarna blir för stor så att det börjar göra ont. Om det är så så kan man ju faktiskt likna det vid djurplågeri att inte låta ett djur få uttlopp för sin sexualitet. Funderade du någonsin på om det skulle kunna ha hjälpt att runka av Tyson om han nu var så kåt?
Inlägg #2: Postat: 2004-08-21 18:07:00
Ilona B
nej. o du låter som om du skulle må bra av samma behandling som tyson själv
Inlägg #3: Postat: 2004-08-21 18:29:00
Robert
Ilona: Tydligen var det ett väldigt känsligt ämne att döma av din reaktion. Visserligen kanske min fråga var onödigt provokativ, men jag tycker ändå att det är en intressant frågeställning: Vilken rätt har en människa att förhindra att ett sexuellt aktivt djur har sex?
Inlägg #4: Postat: 2004-08-21 18:29:00
Robert
Är inte vi människor ansvariga för att djuren i vår ägo mår bra på alla plan? Är inte djurens sexuella välbefinnande en del av det? Måste det i så fall lösas genom att man kastrerar djuret och därigenom berövar djuret möjligheten till sexuell njutning?
Inlägg #5: Postat: 2004-08-21 18:33:00
Robert
Ilona B: Istället för att bara smäda mig omedelbart för mina åsikter omedelbart, kan du inte försöka förklara exakt vad du tycker är fel med det jag har sagt hittils?
Inlägg #6: Postat: 2004-08-21 20:24:00
Ilona B
ha sex med djur?! nä, tack! o de är en j-a skillnad mellan en hunds/katts ”sexliv” o en människas. endast ett fåtal djur ser sex som en njutning. för de flesta är de bara ett sätt att föröka sej o de möts endast när honan är mottaglig. resten av tiden lever de separata från varandra eller hjälps åt att fostra en ny generation. utan att ha sex
Inlägg #7: Postat: 2004-08-21 20:25:00
Ilona B
o hur kommer de sej att de nästan undantagslöst är män som ifrågasätter all form av kastrering, vad gäller djur? är de rädslan för de egna kulorna som spökar? oroa dej inte, jag är inte intresserad av att slå ihop några tegelstenar över dina eller någon annans kulor.
Inlägg #8: Postat: 2004-08-21 20:39:00
Robert
Ilona B: Jag tycker att det är väldigt intressant att många människor reagerar känslomässigt på frågan utan att ens tänka efter precis som du gjorde. Jag kan bara inte se något principiellt fel med sex mellan människor och djur så länge båda är med på det frivilligt. Vad vet du förresten om djurs njutning när de har sex? Har du frågat? Tror du till exempel att Tyson vill ha sex för att han tycker att det är obehagligt? Låter inte särskillt troligt va?
Inlägg #9: Postat: 2004-08-21 20:41:00
Robert
Du säger: "jag är inte intresserad av att slå ihop några tegelstenar över dina eller någon annans kulor." Låter bra, för om du skulle få för dig att göra det så skulle jag istället krossa din skalle mellan två tegelstenar. Håller du inte med om att det är en trevlig värld vi får om alla skulle börja insinuera hot precis som du? ironi
Inlägg #10: Postat: 2004-08-21 20:50:00
Robert
Ilona B: Men visst kan det stämma att män i högre grad sympatiserar med kastrerade handjur. Jag tycker inte att kastrering är någonting fel i sig, men att det bör användas med någon form av restriktion. Kvinnor som pratar om kastrering gör det ofta med en nästan provocerande känslolöshet.
Inlägg #11: Postat: 2004-08-21 20:51:00
Robert
Men om man ska kastrera så måste man göra det på ett vettigt sätt. När du börjar prata om att slå på testiklarna med något så klumpigt som en tegelsten så är det väl inte så konstigt om män som till skillnad ifrån dig kan föreställa sig hur det känns opponerar sig. Skulle jag se dig göra det med två tegelstenar på din hund skulle jag gå direkt till polisen och anmäla dig för djurplågeri.
Inlägg #12: Postat: 2004-08-21 21:21:00
Robert
För att sätta fingret på vad knäppt jag tycker att det här är. Du skulle inte kunna tänka dig att runka av hunden, ens i nödfall om han nu skulle ha blueballs. För djurens behov av sex är ju uppenbart tabu. Men däremot så kan du tänka dig att ta och drämma till hundens könsorgan med en tegelsten. Tala om sjukt.
Laddar...