Jag är pedofil!

Showing page 5 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #81: Postat: 2004-08-19 22:00:00
Anna
Verkligen? Just detta att barnen inte säger något är så underligt...pedofilerna får ju bara vatten på sin kvarn. "De trivdes med mig, tyckte om det vi gjorde eftersom de inte klagade".
Inlägg #82: Postat: 2004-08-20 00:05:00
Sunny
Att barnen tiger är regel:Inte undantag. Det finns i grunden 2 olika pedofila mönster. De ovanligare som hukar bland buskar o träd o förgriper sig ofta grovt på barnet. Det barnet berättar genast o får backupp av alla i sin omgivning. men de allra flesta pedofiler förler ett tannat mönster: De närmar sig barnet o finns i närhete
Inlägg #83: Postat: 2004-08-20 00:08:00
Sunny forts
Det kan vara en nära familjemedlem,en lärare eller en ungdomsledare av något slag: Någon barnet tycker om o litar på. När barnet växer upp o börjar inse att detta är fel så vill det inte skvallra på pappa/farafar/styvfar: Barn är lojala. Hot kommer in i bilden: Säger du någonting hamnar pappa i fängelse. De flesta av de här barnen säger aldrig någonting.
Inlägg #84: Postat: 2004-08-20 00:12:00
Sunny forts
Så kommer upptäkten eller barnet talar äntligen ut. Då kommer pedofilens kvinnor in i bilden. De backar förvånansvårt ofta upp mannen o väljer att inte tro på barnen.Fortfarande. Jag talade med Stockholmspolisen senast förra året o de bekräftade att det är så. Min ena syster berättade för sin mama när hon var 11. det var svågern som de bodde hos.
Inlägg #85: Postat: 2004-08-20 00:17:00
Sunny forts
Mamman bad henne hålla tyst o inte förstöra systerns äktenskap: Det fick fortsätta med mammans goda minne. Lillasysters mamma polisanmälde o skilde sig: Sunt! Men: priset syrran betalde var att hon aldrig mer fick träffa pappa o att hon inte fick tala om honom som sin pappa längre! Om offret sanningsenligt säger att "jag älskar min pappa men inte när han gjör sånt här " blir offter utstött ur familj o vänkrets: hon försvara honom: Säkert var hon med på det.
Inlägg #86: Postat: 2004-08-20 00:31:00
Sunny forts
Därför vill jag kämpa för att av demonisera de här personerna. Vi måste låta barnen veta att de inte är varken medskyldiga eller utstötta ifall de älskar sin pappa. Då först kommer barnen att börja tala o då kan vi göra någonting. Det där "döda,kastrera,lås in o släng bort nycklen" skrämmer ett barn som är fäst vid förrövaren. Huddingep- hade över 40 barn på foto ifrån övergreppp: Alla bodde i närheten o inget barn hade skvallrat.
Inlägg #87: Postat: 2004-08-20 00:56:00
Anders Svensson
Anledningen till att barn inte säger nått är för att de skäms. De älskar pedofilen när han är snäll och hatar när han kränker dem. Det är inte alls svårt att förstå.
Inlägg #88: Postat: 2004-08-20 01:04:00
Anders Svensson
Sunny. Jag håller med dig i det du skriver. När omgivningen överreagerar när ett sexuellt utnyttjande uppdagas så blir det som ett extra övergrepp mot barnet. Men samtidigt så vill jag klargöra att jag HELT tar avstånd från dessa övergrepp. Jag försöker inte rättfärdiga dem när jag försvarar pedofiler. Man måste se alla sidor av saken. Pedofiler är mycket olika inbördes. Vissa kränker barn, andra gör det inte.
Inlägg #89: Postat: 2004-08-20 01:38:00
Beckisbarnet
Anders, Du skrev:
"Pedofiler är mycket olika inbördes. Vissa kränker barn, andra gör det inte."

Låt oss säga såhär istället:
"Vissa drömmer om att kränka barn, andra gör det"
Inlägg #90: Postat: 2004-08-20 02:00:00
Anders Svensson
Svar 89. Eller rättare sagt: "Vissa pedofiler drömmer om att kränka barn, andra kränker barn och de allra flesta vill inte kränka barn."
Inlägg #91: Postat: 2004-08-20 02:16:00
Beckisbarnet
Svar 90: Eller rättare sagt: "Vissa pedofiler drömmer om att kränka barn, andra tror att deras fantasier inte handlar om att kränka barn- fast det egentligen är just kränkningen som är deras lidelsekraft, andra gör det."
Inlägg #92: Postat: 2004-08-20 10:59:00
Sunny
Den lilla tjej som står mig mycket nära teg i nästan ett år. När anmälan kom via skolan "straffades" hon med att inte få träffa sin mamma som tog pedofilens parti under mera än ett halvår. Hon sade till mig att hon gillar x när han inte är så där dum o det tog hennes mamma som bevis på den ev.pedofilens oskuld. Nästa gång tiger hon säkert. dDt var den utredningen förra sommaren som fick mig att läga ut breven till pappa här på Sourze.
Inlägg #93: Postat: 2004-08-20 13:22:00
Anna
Hur kan man nånsin överreagera på sexövergrepp? Hörde om en bekants bekant, en ung tjej på 18 som blivit våldtagen av sin pappa de senaste åren. Nu hade hon tagit mod till sig och anmält honom. Men det värsta var att hennes storasyster som blivit utsatt för samma sak, försvarade pappan och kallade sin syster för lögnare! Sjukt!
Inlägg #94: Postat: 2004-08-20 13:56:00
Sunny
Anna: Det är just det som är så otäckt. Den äldre flickan inser att hon måste skrika med i en lynchningskör emot pappan för att få bli accepterad i familjen: Kan hon inte det så återstår att förneka o förtränga samt gå i försvar. Den reaktion du beskriver är den vanligaste. Det är det vi som varit utsatta försöker få bort: Det är Ok att inte vilja döda pappa: Vi är inte medskyldiga för att vi inte är lika blodtörstiga.
Inlägg #95: Postat: 2004-08-20 13:59:00
forts
Man ska reagera på övergrepp.
att bryta i hop ifallens barn är någons runkobjekt verkar lite överspännt när manhar förlorat sitt barn själv. Men mänskligt.
Inlägg #96: Postat: 2004-08-20 14:09:00
Sunny
Jag uppskattade pappa som historiker o särskilt som musiker. Det hade inte med pedofilin att göra. Vad jag verkligen avskydde var nog hans s.k psykopati: Dvs att han inte kunde känna empati.
Inlägg #97: Postat: 2004-08-20 14:10:00
forts
Jag inser att du är en seriös debattör o att du är på barnens sida. Ha en trevlig helg.
Inlägg #98: Postat: 2004-08-22 22:55:00
Inger
Svar 84 Det två varianter du ger på pedofilen är inte täckande. Dessutom, den vanligaste pedofilen lever, som Anders, just ensam. De har ingen relation med en vuxen kvinna och den som har läst Anders kommentarer har väl vid detta laget förstått varför, antar jag....
De behöver inte vara en nära vän, släkting till familjen ens, många pedofiler vet idag var de ska finna ensamma övergivna barn. Anders beskriver sig som just den som bl a finns hos dessa barn som är svikna av sina närstående...
Inlägg #99: Postat: 2004-08-22 23:00:00
Inger
Sen Sunny: Tycker du att det är relevant att sätta förlust av ett barn via dödsfall kontra att ett barn blir utnyttjat av en pedodil? Det är en några osmakliga jämförelser du gör. Det kanske är på sin plats att påminna dig om att det finns fler än du som har mist barn, men vad har det med pedofili och dess koneskvenser att göra, och det ytterst ur ett samhällsperspektiv?
Inlägg #100: Postat: 2004-08-23 14:13:00
Sunny
Du förtjänar inga svar men jag ger ett för sista gången: Jag har ALDRIG jämfört dödsfall med sexuella övergrepp bara i din fantasi Jag svarade på ett inlägg där någon trodde sig bryta i hop ifall hon fick ana att henns barn varit ett runkobjekt: Det är en värld av skillnad det. I RL kan man mista sina barn men de kan oxå bli våldtagna,misshandlade ,sjuka. Då är det inte läge att bryta i hop utan att kämpa.
Showing page 5 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...