Jag är pedofil!

Showing page 2 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #21: Postat: 2004-08-18 10:17:00
Anna
Du verkar tycka att vi ska lita på att du aldrig kommer at ha sex med barn, eftersom du själv säger det! Tänk om samhället skulle säga att det var OK. "Eftersom du säger att det inte kommer att hända, får vi väl lita på dig!" Vet du hur många peddosar som skulle "lova" att det aldrig skulle hända något oh sen å anställning på dagis eller i skola? Där det sen SKULLE hända något.
Inlägg #22: Postat: 2004-08-18 10:19:00
Anna
Du verkar sanslöst egoncentrerad! Inte ett ord om de liv som pedofiler förstört, de barn som begått självmord av skammen när de blivit äldre! Ett tips: läs Malin Micheas och Sunnys artiklar här i ämnet! För dig är det bara du som är offer och behöver förståelse.
Inlägg #23: Postat: 2004-08-18 10:22:00
Anna
För övrigt tycker jag att acceptansen nästan går till överdrift i vårt samhälle! ALLT ska vara OK och inget ska ifrågasättas. Du försöker få pedofili till denna gengre också. Det är så myket tal om att man ska "lyssna till sin inre röst" och "uppfylla sina innersta drömmar". Bullshit säger jag! Jag tror inte att pedofili är medfött, utan det har uppkommit genom en störd utveckling i barndomen, av en eller en annan orsak.
Inlägg #24: Postat: 2004-08-18 10:27:00
Anna
Jag tvivlar inte på att du behöver vård eller terapi, det missunnar jag dig inte. Men inte i syftet att du och alla i din omgivning ska ACCEPTERA din "läggning", uatn för att du ska hitta lösningar ur dethär. Varför ska samhället anpassa sig efter en sjuk minoritet, när ni lika gärna kan anpassa er efter samhället? Det är DU som styr dina tankar, de styr inte dig! Kom ihåg det!
Inlägg #25: Postat: 2004-08-18 10:29:00
Anna
En förändring är möjlig om man vill, det är jag övertygad om. Men om man bara ska se sig själv som offer för samhället? För sitt eget psyke? så...Om du la ner den energi du lagt ner på att propagera för pedofilers rättigheter, att skriva denna arikel och älta dig i självömkan, på att istället bestämma dig för att du är herre över dina tankar och ditt psyke för att få till en förändring; då hade du kommit långt.
Inlägg #26: Postat: 2004-08-18 10:33:00
Anna
Ibland måste man sätta stopp för sig själv!! Det är inte ok att jag äter fem kilo godis istället för middag, bara för att jag känner ett enormt godissug. Även om detta inte skulle skada någon annan, lurar jag mig själv.
Inlägg #27: Postat: 2004-08-18 14:07:00
Beckisbarnet
efter en del inlägg jag har läst här, så anser vissa att det är mångt & mycket samhällets fel att pedifiler har begått övergrepp, så att vi därför måste acceptera pedofilernas läggning för att de skall sluta att begå dessa sexualbrott.
Inlägg #28: Postat: 2004-08-18 15:43:00
Sunny
Anna: Att som mamma bryta ihop över någons fantasi är att överreagera: Som förälder kan det hända mycket värre saker: Ens barn kan t.ex dö. Att du inte lämnar din pappa ensam med barnen förstår jag däremot även om många kanske ser barnporr utan att vara farliga?? Vet inte då jag aldrig sett sådan porr.Min pappa fick inte vara ensam med mina barn eller andras ifall jag kunde förrhindra det.
Inlägg #29: Postat: 2004-08-18 15:45:00
Sunny
B: Alla pedofiler begår inte brott. Å andra sidan: Många pedofliler kan inte sluta att begå brott.
Inlägg #30: Postat: 2004-08-18 16:32:00
Beckisbarnet
Svar 28: Ja det är väl bättre att de stackarna sitter och runkar till barnporr istället, då är dom ju inte "farliga". Dessvärre är det inte mycket bättre att åka till tredje land och knulla småungar, eller byta barnbilder köpa bilder på Internet. Man bidrar med sin verksamhet till att barn utnyttjas och det är för övrigt K R I M I N E L L T med barnporr!!
Inlägg #31: Postat: 2004-08-18 16:36:00
Beckisbarnet
Sunny skrev:
"Att som mamma bryta ihop över någons fantasi är att överreagera:"

Fast att tänka sexuellt och onanera till andras småbarn är stört och rent kriminella tankar även om man inte kan straffas för vad man tänker, tack & lov så jag tycker faktiskt att det är fullt förståeligt om en mor blir upprörd över något dyligt. mer förståeligt än att någon djävel runkar till andras ungar!!
Inlägg #32: Postat: 2004-08-18 16:38:00
Beckisbarnet
Sunny, varför har dy en sådan försonlig inställning till pedofilerna? Du verkar vara öppen för att ifrågasätta väldigt mycket annat, men såfort det handlar om dem så visar du plötsligt sån respekt & öppenhet. Jag fattar inte...
Inlägg #33: Postat: 2004-08-18 16:47:00
Chris.X
Beckisbarnet: Jag ska be till Gud att du föds som homosexuell pedo-nekrofil i ditt nästa liv. Du vet uppenbarligen inte ett skit om hur det är att vara utsatt. Tror du på fullaste allvar att någon människa alls har valt att bli pedofil? Om inte, varför då attackera? Du måste inse att man väljer inte sexualitet och/eller böjelse. Den är dessvärre permanent. Like it or not.
Inlägg #34: Postat: 2004-08-18 16:51:00
Chris.X
Du påstår att det inte råder någon häxjakt? Var gör du själv? Ansluter dig till pöbeln? Nåväl, du har säkert kategoriserat mig som pedofil vid det här laget. Dock kan jag meddela dig att det är jag INTE. Dock bara en människa som är utrustad med sympati, förståelse och ödmjukhet. Slå upp dessa ord. Try it for a change, you might like it!
Inlägg #35: Postat: 2004-08-18 16:52:00
Sunny
B: Kanske för att jag varit med om så mycket värre saker i livet? Förmodligen: När ens dotter drunknat har man svårt att likställa det med att hon vore runkobjekt även om det sista skulle kännas obehagligt. Jag bröt förresten inte ihop då heller Jag har en gång fått gå under jorden med de andra barnen o leva under dödshot utomlands.Det var inte runkobjekt jag fruktade utan för deras liv.Att de skulle skadasdödas för att de var för nära mig.
Inlägg #36: Postat: 2004-08-18 16:53:00
forts
o nej: Jag bröt inte ihop då heller: Hur skule jag kunna tillåta mig det som var ansvarig? Men visst är jag öppen där det går.
Inlägg #37: Postat: 2004-08-18 16:56:00
Chris.X
Anna: Dessvärre finns det ingen "lösning" på läggningen pedofili. Om du är pedofil finns det två alternativ: 1. Försöka avstå från relationer med barn och må mycket mycket dåligt, bli anklagad av pöbeln och spottat och hånad, ev. misshandlad och nedtryckt, eller 2. Begå självmord. Det är bara att välja. Låter alternativen roliga? Behöver jag tillägga att jag är otroligt glad att jag INTE är född som pedofil??
Inlägg #38: Postat: 2004-08-18 16:58:00
Chris.X
Sunny: Det sätter onekligen lite perspektiv på tillvaron. Även om utnyttjande av barn självklart är extremt sjukt och allvarligt. Du verkar ha varit med om väääldigt mycket i ditt liv, av de små glimtar du ibland delger här på Source.
Inlägg #39: Postat: 2004-08-18 17:08:00
Sunny
Chris: I bland hade jag gärna avstått ifrån vissa erfarenheter. Jag är glad över att inte ha en son som är t.ex pedofil: Vad gör de mammorna? Det är säkert värre än att vara mor till et runkobjekt?Eller en son som våldtar Tumbakillarna eller rånar gamla tanter på handväskan?
Inlägg #40: Postat: 2004-08-18 17:10:00
Sunny forts
Jag ser mig som ovanligt lyckligt lottad till trots för vissa udda erfarenheter: Jag har en underbar familj som ständigt växer o jag har 2 underbara gubbar! Pappa pedofil levde undanskymt i en förort så anonymt han kunde de sista 20 åren.
Showing page 2 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...