Inlägg #1: Postat: 2004-08-17 02:04:00
|
Anders Svensson |
Jemmy Nye: Jag har gått i terapi för att jag varit deprimerad. När jag mådde som värst så berättade jag om min läggning för terapeuten. Det var inte så farligt som jag trodde innan. Hon anser inte att jag behöver gå någon behandling om jag själv inte anser mig behöva det. Och jag har aldrig sett min pedofili som något problem i sig. Men jag mår dåligt av att alltid förknippas med farliga människor.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-17 17:13:00
|
Jemmy Nye |
Jag kan till viss del förstå hur du menar när du säger att du alltid förknippas med farliga människor ty man är rädd för schizofrena i tron att alla är farliga. Jämförelsen haltar kanske men det är också bara en jämförelse.
Men att samhället som institution en gång skulle acceptera din läggning och erkänna dig som en jämbördig så länge du inte agerar ut det ser jag som en utopi; eller snarare en dystopi.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-17 19:59:00
|
Anders Svensson |
Jemmy: Jag klommer aldrig att sluta kämpa för att skapa en bättre värld. Det är det jag lever för. Jag strävar inte efter att vissa ska må bra och andra må dåligt. Jag strävar efter att alla som kan ska må så bra som möjligt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-18 01:38:00
|
Beckisbarnet |
Svar 3: Åh, är du Messias också kanske? Du måste verkligen vara en kärlekens apostel, och det enda du vill är ju att vara stolt pedofil!! *håhåjaja* Men du, odbajseri och fraser utan relevans i ämnet är du väldigt bra på, Anders! Du kanske borde bli politiker istället!? hoppas inte det, huuuh
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-18 02:21:00
|
Anders Svensson |
Beckisbarnet: Ah! Jag bildade precis ett nytt parti: Pedofildemokraterna! Partiet som verkar för att pedofiler ska våga vara sig själva! Vem är med mig?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-18 10:46:00
|
Anna |
Varsågoda! Ska ni inte ha parader på stadens gator också? Vi runkar till bilder av barn som nu begått självmord av skam, och är stolta för det! Vi våldtar era barn och skrämmer dem till tystnad och är stolta över det! Vi vill ha rättigheter med skiter i hur barnen mår! Stötta oss!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-18 14:12:00
|
beckisbarnet |
Svar 5: Pedofildemokraterna? Kanske ett fungerande alternativ till Sverigedemokraterna då? *håhåjaja*
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-08-18 15:48:00
|
Sunny |
Anna: Jag varken kan eller vill tolka Anders så illvilligt! Däremot skulle min pappa med glädje deltagit i en liknande parad är jag rädd.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-08-18 16:27:00
|
Beckisbarnet |
Sunny, hehe, kolla vad människan Anders alltså skriver i inläggen här på Sourze! Är du så blåögd att du verkligen inte förstår vad han går för???!!! häpe
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-08-18 17:03:00
|
Chris.X |
Beckisbarnet: Jag slår vad om att du förknippar homosexualitet med män som sätter på varandra i stjärten dagarna i ända. För det är väl det enda bögarna håller på med? Eller hur? Eller är det bara du som är så otroligt iq-befriad att det är du som borde låsas in istället? Förståelse? Vad är det? Insikt? Har aldrig hört taaalas om...
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-08-18 17:58:00
|
Beckisbarnet |
Jag är själv bisexuell, så jag har haft sex med flera killar och tjejer,,hurså?
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-08-18 18:28:00
|
beckisbarnet |
..dessutom var jämföärelsen med homosexualitet himla dålig. Pedofil-sex är förbjudet eftersom det anses vara onaturligt och skadligt, vare sig det är homosex-pedofili, eller heterosex-pedofili..homosexualitet däremot är samlingsnamnet för människor som tänder på andra av samma kön.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-08-18 18:30:00
|
Beckisbarnet |
Det acceptabla i detta är att vuxna män och vuxna kvinnor som frivilligt har homosex med varandra inte skadar någon. Alltså spelar det ingen roll om "bögarna sätter på varandra i stjärten hela dagarna".. om pedofiler däremot skulle sätta på barn i stjärten, eller planerar att göra det, då är det givetvis oacceptabelt. Kan inte förstå vad som är så hemskt med den insikten?!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-08-18 18:35:00
|
Beckisbarnet |
Ett barn befinner sig alltid i underläge gentemot den vuxne som förgriper sig på- eller funderar på att förgripa sig på barnet. detta går att jämföras med våldtäkt, då den angripne alltså barnet egentligen inte kan försvara sig. istället för att uppmuntra pedofiler att vara stolta över sig själva som Anders vill så måste dom lära sig att deras beteende och tankar är felaktigt. Det är väl inte för mycket begärt, eller?
|
|
Inlägg #15: Postat: 2004-08-18 18:41:00
|
Beckisbarnet |
Sedan begriper jag inte vad du har för underlag att säga att jag är "otroligt iq-befriad" och att jag "borde låsas in" bara för att jag inte tycker att samhället skall acceptera pedofili...
|
|
Inlägg #16: Postat: 2004-08-18 18:41:00
|
Beckisbarnet |
bara för att jag inte anser att pedofili skall ses som en sexuell läggning utan en sexuell störning, bara för att jag reagerar när Anders sitter här & byter länkar till pedofilsidor vars syfte är att få pedofilsex legaliserat... osv..osv...
Varför är jag en sådan hemsk människa därför att jag tycker allt detta? Alla har ju sina åsikter, skulle mina vara värre än någon annans här?
|
|
Inlägg #17: Postat: 2004-08-18 19:44:00
|
Beckisbarnet |
sedan undrar jag hur det kommer sig att allt som är sexualrelaterat jämt skall vara så svårt att ifrågasätta? Människor förväntas ju i många andra sammanhang ta sitt eget ansvar, och stå för konsekvenser, men såfort det rör sexualitet så får man absolut inte ifrågasätta en annan människas handlande. Är det inte medfött, ja då är det den människans "rättighet" att bli accepterad vad skit den än håller på med. Varför är det så?
|
|
Inlägg #18: Postat: 2004-08-18 19:48:00
|
Beckisbarnet |
Chris, Du skrev:
"Förståelse? Vad är det? Insikt? Har aldrig hört taaalas om... "
Men då kanske det är på plats att du får lite insikt & förståelse för vad jag menar & vad jag vill framföra här i diskussionen. Ännu har du inte kommit med några hållbara el intressanta argument mot allt det jag skrivit här, du har hittills bara attackerat mig med en barnsliga personangrepp utan grund. Men, men..du kanske kan bättra dig?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2004-08-18 19:51:00
|
Beckisbarnet |
Dessutom undrar jag hur Du, chris, kan veta att pedofili är en sexuell läggning, trots att erfarna forskare har tolkat det som en sexuell störning. Vilka kunskaper är det du besitter, eftersom du tydligen vet exakt vad pedofili beror på... själv vet jag faktiskt inte exakt eller ens i närheten vad det kan bero på, men jag tror att det är en abnormitet i känslolivet, en infantilitet i den sexuella utvecklingen..
|
|
Inlägg #20: Postat: 2004-08-18 19:51:00
|
Anna |
Beckisbarnet: jag är helt stum. Jag kunde inte sagt något av det där bättre själv. You go! Är också trött på synen på sexualitet som en drift utom ens makt att kontrollera. Så är det ju inte! Det spelar ingen roll hur stor libido man har.
|
|