Inlägg #21: Postat: 2004-08-18 16:57:00
|
Sunny |
Pedofilnätverk? är det så? Ska kolla: jag förstår ifall A är seriös o söker någon att prata med men gillar inte pedofila nätverk ifall de sysslar med t.ex spridande av barnporr. Barnporr är ett grovt övergrepp som begås igen var gång någon tittar : Det är bäst att jag är mycket tydlig här!!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2004-08-18 16:59:00
|
Sunny |
Sprider någon barnporr så är han /hon ansvarig utom ifall det skulle röra sig om ett barn eller någon utveckliningsstörd Inte AndersOansett sexuell läggning.Sexuell läggning ursäktar inte brott o övergrepp: det är väl självklart!!!
|
|
Inlägg #23: Postat: 2004-08-18 17:02:00
|
Sunny |
Jag utgår ifrån att folk är sanna med vem o vad de är intill motsatsen bevisats. A är för mig en ung osäker människa: att vara egofixerad tillhör ungdommen. Men visst: han KAN vara någon /någonting helt annat: jag vet det inte.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2004-08-18 19:59:00
|
Anna |
Beckisbarnet: sorry, kön är bara neutrum för mig, det spelar ingen roll alls. Håller med om att Anders förmodligen är bra mycket äldre än 21, kanske är det hela en provokation dessutom...
|
|
Inlägg #25: Postat: 2004-08-18 20:01:00
|
Anna |
Håller med om att så ort man tar ställning emot något, så finns inga andra motargument än att man är en hatisk och ond människa. Jag varken hatar eller tycker synd om Anders. Jag tycker mig se att de flesta här tycker synd om honom, vilket är befängt. Att tycka synd om någon hjälper inte denna.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2004-08-18 20:05:00
|
Beckisbarnet |
Jag tror att Anders är äldre, jag tror eventellt att ha INTE är pedofil överhuvudtaget, utan bara provocerar. Alternativet är att han helt enkelt är en gammal pedofilgubbe. Men jag hoppas såklart på det första!!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2004-08-18 20:18:00
|
Sunny |
Provocatör är en möjlighet. Eventuellet äldre en annan. Anna: du har ju rätt i att det inte hjälper men man måste ju börja någonstans o kanke Stridnberg inte hade helt fel i det där han sade.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2004-08-19 00:19:00
|
Beckisbarnet |
Ja provokatör, får vi hoppas! Och den där Lelwani är skum! Jag har svårt att tänka mig att en tjej skriver på det sättet..jag tror faktiskt att det är en kille...
Men det är ju så med nätet, i cyberrymden kan vi vara vadsomhelst!!
|
|
Inlägg #29: Postat: 2004-08-19 14:25:00
|
Sunny |
Nu vädrar jag en fördom här men jag trodde på en tjej L i hopp om att de är mera nyanserade när det gäller människor? Jag vet_ det är en fördom
|
|
Inlägg #30: Postat: 2004-08-19 22:15:00
|
Anders Svensson |
Svar 28. I cyberrymden kan vi vara oss själva. Helt ärligt. Jag tror att du visar din rätta sida mer i denna diskussion läs svar 13 än vad du någonsin kommer att göra irl. Inte ens om din egen bror kom fram till dig och sa att han var pedofil så skulle du visa upp en så ärlig hemsk sida som du gör här men jag tvivlar på att någon skulle anförtro sådana hemligheter till dig. Varför?
|
|
Inlägg #31: Postat: 2004-08-19 22:15:00
|
Anders Svensson |
Pedofili är ett svårt ämne och du borde vara mer varsam med dina uttalanden om pedofiler och även andra personer. Sanningen är inte så illa som du vill tro. Även jag är medveten om att pedofobin i samhället inte är så svår som jag ofta vill tro. Det är bara för att jag är en känslomänniska, men jag gör ändå mitt bästa för att hålla en god ton även om jag gråter ibland. En trevligare ton skulle uppskattas, Tack.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2004-08-19 23:58:00
|
Beckisbarnet |
Svar 30: ja, Du kanske har rätt. Men att jag visar upp en HEMSK sida, det är väl ändå att överdriva?
Jag hörde för övrigt från annat håll att Lelwani faltiskt är en tjej, och att hon är nekrofil!
|
|
Inlägg #33: Postat: 2004-08-20 14:04:00
|
Sunny |
*Lol.* Att vara nekrofil låter jobbigt ifall man inte jobbar på en begravningsbyrå?
|
|
Inlägg #34: Postat: 2004-08-20 16:26:00
|
Anders Svensson |
Svar 32. Så vad är då värst av nekrofili eller pedofili? Vad faller dig mest i smaken? ;-
|
|
Inlägg #35: Postat: 2004-08-20 22:03:00
|
Beckisbarnet |
Föreg: Jag tycker faktiskt att nekrofili verkar ganska smaskigt!! Tänk att gå in i ett kapell en mörk höstnatt och lyfta kistlocken och krypa ner och kelas med liken. Riktigt småmysigt!!
|
|
Inlägg #36: Postat: 2004-08-20 22:04:00
|
Beckisbarnet |
Fast Lelwani kan inte berätta så mycket, hon kanske, liksom du A, inte har skaffat sig verkliga erfarenheter ännu... men, men..den dagen kanske kommer!!
|
|
Inlägg #37: Postat: 2004-08-20 22:37:00
|
Lelwani |
Beckisbarnet: Ja, jag älskar döda och det är ingen hemlighet hade det varit det hade jag skrivit under fingerat användarnamn. Men jag anser inte det har någon betydelse i den här diskussionen då den inte handlar om mig eller min nekrofili. Jag slipper alltså gärna mer diskussion om mig framöver. Vill du mig något kan du skicka ett mail istället, du har min adress.
|
|
Inlägg #38: Postat: 2004-08-22 11:51:00
|
Beckisbarnet |
L: Javisst, jag kanske skriver till dig och frågar mer om din sköna läggning. *puss* på liktornen!
|
|