Inlägg #1: Postat: 2004-08-17 00:35:00
|
beckisbarnet |
Jag såg föressten att man satt och bytte länklar till pedofilnätberk här på Sourze, så intressant!!
Verkar som om det är många pedofiler här på Sourze & att dom får bra kontakt med varandra här på debattsidan... Akta så inte polisen kommer bara och kollar upp era datorer och barnporrbilder som finns där
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-17 14:34:00
|
Sunny |
Exakt vilka flera än Anders är det du kallar pedofil? Alla som deltar i debatten? Oss som varit utsatta för dem? Ska vi tiga o skämmas ?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-18 10:48:00
|
Anna |
Men Sunny, har hon sagt det eller? Snacka om att ta åt sig...Tycker du dte är rätt att de delar med sig av länkar som leder till chatforum för pedofiler där det propageras för att deras läggning är sund och frisk? Jag tycker att det är skandal! Jag mår illa!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-18 13:12:00
|
Beckisbarnet |
Anna, jag är väldigt förvånad över att i stort sett bara jag och du ställer pedofilen mot väggen. Jag kritiserar och ifrågasätter honom, men det enda jag får är skit från andra personer som verkar tycka att jag har en dålig människosyn. Däremot när man byter länkar till pedofilorganisationer, påstår att pedofili är en läggning bland andra och hävdar att nekrofili är normalt, ja då är det ingen som säger emot.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-18 13:14:00
|
Beckisbarnet |
Jag tycker inte synd om mig själv, jag klarar av att ta fajten, men jag är förvånad över flatheten och att grunden i hans artikel blir oemotsagd. Jag har kollat alla inlägg han skrivit här och jag märker att hans baktanke är att pedofil vertskamhet skall bli legaliserat. man måste vara mer än mycket blåögd för att inte begripa det.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-18 13:18:00
|
Beckisbarnet |
Jag är även förbryllad över att Sunny, som uppenbarligen själv blivit utsatt, hela tiden kritiserar mig, till försvar mot pedofilen...som jag uppfattar det. Jag kan inte förstå det. När jag kritiserar att man byter länkar till pedofilnätverk, snackar om att pedofili skall bli allmänt accepterat, legaliserat osv.. då får jag skit återigen och återigen, jag är "elak" jag är "hatisk"...
Frågan är vem som är ulven i fårakläder på detta forum och frågan är varför!!?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-18 13:20:00
|
Beckisbarnet |
Anna, jag såg att du benämnde mih som "hon"..om det nu har betydelse i sammanhangen så kan jag berätta att jag är en man. Så var det sagt! Dock tror jag inte att Lelwani är en kvinna och jag tror att Anders är äldre än 21. Personerna som sitter här och diskuterar har nog ¨många hemlisar i bakfickan, misstänket jag
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-08-18 15:53:00
|
Sunny |
Anna: Sorry om jag var lite överkänslig: Det händer lätt i min sits. B: Jag förstod av språket att du var en man. Jag vet inte hur jag ska få dig att förstå vad jag vill säga? Jag VET att hat emot pedofiler inte hjälper varken dem eller offret. Hat gör istället att man demoniserar o helt tappar verklighetskontakt.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-08-18 15:56:00
|
Sunny forts |
Kort sagt: Jag vill ha färre pedofiler i samhället! Jag vill VETA o FÖRSTÅ hur de blivit P så att vi kan motverka det. Jag vill att de som känner en sådan läggning med förtroende ska kunna söka råd o hjälp utan att riskera att bli mördade.Socialt eller boksavligt. Jag vill tala om att en pedofil är så mycket mera än sin sexuella läggning.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-08-18 16:01:00
|
Sunny forts |
Lika lite som jag vill kallas för en "heterotant" : Hon är si eller så. Både pedofilerna o vi heterotanter är är i första hand människor: Någons föräldrar o barn ,syskon o partners . Någons bästa vän.Någons farmor. Med den insikten måste vi börja för vi vill väl inte lära våra barn att frukta o hata sin nästa?
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-08-18 16:03:00
|
Sunny |
Anna: Min pappa var en peddo som var långt ifrån sund o frisk: Han var klassad som psykopat! Men jag tror inte att alla pedofiler är så illa därann.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-08-18 16:16:00
|
beckisbarnet |
Jasså, Sunny, det märks på språket att jag är en man!? ; *hehe*
Nej, inte vill jag att pedofiler skall bli mördade och förföljda, det vore ju knappast värdigt ett demokratiskt samhälle. Jag menar att jag inte vill ge Anders något medhåll, eftersom jag inte tycker han har mycket vettigt att komma med. Uppenbarligen så vill han heller inre reda ut sina problem
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-08-18 16:19:00
|
beckisbarnet |
Jag týcker heller inte att man skall hata sin nästa eller fara elak mot folk. MEN jag tycker heller inte att man fördenskull skall luras av första bästa som på ett naivt och tarvligt sätt vill ha acceptans för sina störda böjelser. Just därför är det bättre att ställa A mot väggen och ifrågasätta honom på djupet, annars blir det endast ett slags mesigt ryggdunkande som inte leder till någon förändring i hans tänkande.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-08-18 16:24:00
|
Beckisbarnet |
Svar 8:
Sunny, återigen anklagar du mig för att hata. Vad får du det ifrån? jag har ÅSIKTER, och jag tycker illa om pedofili, är det så svårt att begripa?
Ellet finns det bara två läger i din begreppsvärld; antingen hatar man något allt man håller med om eller så älskar man något det man tycker är bra Så bara för att jag isfrågasätter Anders rappakalja så hatar jag??
|
|
Inlägg #15: Postat: 2004-08-18 16:25:00
|
beckisbarnet |
Rättelse; antingen hatar man något allt man INTE håller med om ska det vara... excuse!
|
|
Inlägg #16: Postat: 2004-08-18 16:34:00
|
Sunny |
Det framgår tydligt i mina inlägg att jag inte älskar pedofili. Nej du verkar bara hata Anders o andra du inte känner. Verkligheten är mera komplex än så: Det ser vi när vi själva eller de vi älskar blir utsatta för övergrepp.. Barn som min lillasyster som växte upp med pappa älskade honom oxå: Han var ju både "ond" o "god." Barn är lojala. Ingen ska behöva hamna i hennes sits.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2004-08-18 16:36:00
|
Sunny |
Varför inte utgå ifrån att Anders helt enkelt hållerrpå att bearbeta sin läggning som han själv säger? Han kan knappast vänta sig svar i från några barn på Sourze???
|
|
Inlägg #18: Postat: 2004-08-18 16:37:00
|
forts |
Obs att jag inte säger at det ÄR så men att det mycket väl KAN vara det?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2004-08-18 16:47:00
|
Beckisbarnet |
S: Nej just det, jag hatar inte Anders.. men det är skumt på sättet han skriver. Han är alldeles för okänslig och han verkar också alltför självsäker. Antingen är han en skämtare, eller så är han en väldigt stygg pojke och inte alls npågon utstött och ledsen stackars sate!
|
|
Inlägg #20: Postat: 2004-08-18 16:51:00
|
Beckisbarnet |
Föressten, sunny, vad tycker du om det fakrum att Anders & andra har bytt länkar till pedofilnätverk här på sidan. Kan man lasta Anders för den handlingen eller är det något "medfött" hos honom som bidrar till detta..? Kan man inte ställa honom till svars?
|
|