Inlägg #21: Postat: 2004-08-17 01:30:00
|
Jemmy Nye |
Jag undrar varför Anders går i terapi. Han skriver att den terapeutiska behandling han genomgår syftar till att hindra en "presumtiv" våldtäktsman att begå övergrepp. Anders påstår sig inte vara någon våldtäktsman. Ändå går han i terapi. Men han kan inte tala med sin terapeut om de fantasier som stimulerar honom. Varför då?
|
|
Inlägg #22: Postat: 2004-08-17 20:50:00
|
Anna |
Vad jag förstår av din artikel är att du vill kunna vara stolt över din läggning??!! Det är väl ändå att ta i? Du skriver otroligt bra och det är en intressant debatt du fått igång här. MEN, i grund och botten handlar din artikel om att du, liksom alla andra pedofiler är offer.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2004-08-18 16:44:00
|
Sunny |
Den stora tragiken för pedofilen som förälskar sig har ingen rört vid: Inte Anders heller. Ponera att han oftast kan hålla sin kärlek platonisk o får följa barnet en bit på vägen? Jag har levt med en av mina män i 42 år nu;Kärleken anpassar sig till hans o minaolika åldersfaser. En pedofil förlorar intresset när barnet växt förbi "de gyllene åren." Ständigt nya o allt yngre kärlekar kan inte vara något bra alternativ?
|
|
Inlägg #24: Postat: 2004-08-18 17:09:00
|
Chris.X |
Intressant Anders. Jag har fått en hel del instikt om pedofili på sistone. Bra att du projicerar en motvikt till dagens pedofil-hatar-hysteri. Jag antar att du redan vid det här laget vet vad jag tycker. Hoppas du får det bra till slut. Fördomsfulla människor kommer dessvärre alltid att finnas. Det kommer nog ingen ljusning under vår livstid är jag rädd för.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2004-09-01 06:04:00
|
Rune Råtta |
Anders, det är bara att skjuta sig för pannan så blir du av med din läggning. Ja, fan, du blir av med allt!
|
|
Inlägg #26: Postat: 2004-09-02 00:41:00
|
jocke |
ligalisera pedofili.? eller jag fattar inte? Vad vill du komma? Dagen när sammhället accepterar pedofili så kommer barn att fara illa. Jag tror det är farligt att få acceptans för en sådan här sak.
|
|
Inlägg #27: Postat: 2004-09-02 04:21:00
|
Jon Hallqvist |
Jag och mina vänner bruka säga så här till varandra, "gör som fan du vill!"
Du vet bäst själv.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2004-09-07 22:28:00
|
sahar |
Anders jag tycker verkligen att det är starkt och modigt av dej att du kan skriva detta o stå för det du skriver .Det tycker jag är väldigt bra det är inte många som hade klarat av det.Jag uppskattar det Anders.Ha det så bra nu..M.V.H Sahar
|
|
Inlägg #29: Postat: 2004-09-10 07:14:00
|
Åke |
Vad är du ute efter? Att få tillhöra en egen accepterad folkgrupp? "Pedofilers rätt i samhället"?? I tanke eller handling, det är lika sjukt oavsett. Tror du jag skulle respektera dig om du sa "Jag tänder på din lilla dotter, men jag tänker aldrig förgripa mig på henne"? Jag skulle skicka dig... neråt.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2004-09-11 14:26:00
|
Therese |
Blir förvånad över den egoism som visar sig i en del av dessa kommentarer. Som om barn vore nån slags saker att användas av vuxna. Barn är inte färdigutvecklade individer, och har inte skapat sig en egen identitet än, om det var nån som inte fattat det!!
|
|
Inlägg #31: Postat: 2004-09-11 20:51:00
|
Sir |
Hi man, thanx for an interesting article on Sourze.
May i tell u what i think??
Just take it easy mate... no worries are needed. Im 23 and in your same situation, but i dont have any problem with that. In reality im just like everybody else. and whats going on in my mind is sacred and nobody can judge that, as long as it remaines in it. u know what i mean? u cant damage people with your mind, u know, thats whats great about imagination! Sir.IRL
|
|
Inlägg #32: Postat: 2004-09-13 12:03:00
|
tusse |
om du rör ett barn då jävlar!!!!
|
|
Inlägg #33: Postat: 2004-09-14 14:19:00
|
caroline |
hej "Anders" jag skulle gärna vilja prata me dej ostört nånstans.... å ta d lungt ja ska inte säga nåt elakt ha d så bra
|
|
Inlägg #34: Postat: 2004-09-14 19:32:00
|
Niklas Eriksson |
Att människor inte känner sympati för dig är lätt att förstå - Pedofiler är sjuka människor och borde ha vård eller helst sitta i fängelse!
|
|
Inlägg #35: Postat: 2004-09-16 13:23:00
|
Någon |
Anders, jag har en liten tjej här? Blir du intresserad nu? Vill du träffa mig och henne? ;
|
|
Inlägg #36: Postat: 2004-09-19 19:40:00
|
Malin Michea |
Sorgligt att se hur somliga människor hycklar. Ni predikar acceptans och förståelse, men när det kommer till kritan - hur många av er skulle låta "Anders" sitta barnvakt åt era barn?
|
|
Inlägg #37: Postat: 2004-09-22 18:32:00
|
gregorius |
Barn måste skyddas. Därför kan vi ej tillåta att pedofiler stör barnen. Skillnad är det på homofiler - de kan ju umgås med andra homofiler, det skadar ingen. Men barnet tar skada av pedofil handling och därför kan pedofili inte jämföras sexuellt med homofili.
|
|
Inlägg #38: Postat: 2004-09-25 22:47:00
|
Real Love |
Pedofili ar till for kanslostympade personer som totalt saknar formaga att kommunicera med sina jamnariga. Kalla det aldrig karlek..sluta lura barnen, de ar inte mogna eller i behov av detta ackel. TACK ursakta avsaknad av vokalerna, utlandsk key-board hehe
|
|
Inlägg #39: Postat: 2004-09-25 23:50:00
|
Real love |
Om pedofiler vill gegga sig med oskyldiga, omogna, hoppfulla barn, ska de fraga barnets foraldrar och dagis personalen forst och inte lura barnen i avskildhet. Sedan ska de se hur underbart det ar med pedofili nar de sitter dar med blatiran..FEGISAR.
|
|
Inlägg #40: Postat: 2004-09-26 11:16:00
|
Andreas Svensson |
När jag onanerar tittar jag på en bild av min son Anders.
|
|