Drogliberalt skitsnack del 1

Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2004-08-12 15:13:00
forts.
Nej, det är lättare att välja anklagelser om hatangrepp då kanske något är hotande nära, något som stör ev. din värld av "frihet"? Vad barn ev. ska få utstå är väl inga problem? Du nämner "open-mind" som ett eget alter ego, jävlig tuggat, något som du inte ens heller kan definiera och som idag endast är en klyscha och som fungerar som en "sköld" för en viss typ av människor.
Inlägg #82: Postat: 2004-08-12 15:24:00
Inger
Vad värre är: du gör angrepp på luddig bas uan kunskaper och därmed kanske djupare insikt i vad det handlar om. Och det gäller även i detta ämne. Du kan inte ens se att det finns politiska konsekvenserna - sociala och ekonomiska. Och det även i Tyskland, Danmark, Holland m fl länder. Det är också frågor att beakta.
Inlägg #83: Postat: 2004-08-12 15:27:00
Hans Engnell
Och vips fick vi in övergrepp på barn i den här debatten också... Nu väntar vi bara på anklagelsen att alla legaliseringsförespråkare vill klubba ned pensionärer och handikappade, så är "argumentationen" fulländad.
Inlägg #84: Postat: 2004-08-12 15:28:00
forts.
I ditt påstående om mina hatangrepp på "Moffe" undrar du inte ens varför "Moffe" fortsätter att diskutera med mig när jag frågar honom v a r f ö r han vill diskutera när han k ä n n e r sig redan dömd på förhand? Svaret är: "Jag tycker om att skriva"... En erfaren människa behöver inte veta ett smack om pedofili eller ha träffat någon, dock bör en funtad sådan undra varför denne "Moffe" vacklar/ändrar sig m m gång på gång i sina synpunkter. Och det även i sina kommentarer till sin egen text.
Inlägg #85: Postat: 2004-08-12 16:04:00
Inger
Svar 83 Och även du är här, mycket konstigt... Släpp drogerna och barnen FRIA - det är vår!
Vad gör man inte för FRIHET!!! OPEN-MIND!!!
Inlägg #86: Postat: 2004-08-12 16:22:00
Inger
Förtydligande: Ang ovanstående kommentarer - som Torchy startade med här - så undrar jag om det är en slump att ett antal som har sysslat med personangrepp och/eller osaklig argumentation i detta ämne däremot har lämnat en uppseendeväckande insikt och förståelse för "Anders" situation och lämnar även gärna tips på "flicklänkar". Open-mind kallas det visst. Du Hans vet kanske själv hur det känns att befinna sig i "Anders" "Moffes" situation?
Inlägg #87: Postat: 2004-08-12 17:08:00
Torchy
Inger: Jag kommer på intet sätt att bemöta din svada. Du förtjänar varken min tid eller mina ord. Du ger här exempel för den smutsigaste debattekniken sourze har att erbjuda och jag överlåter åt andra läsare att bedöma huruvida det är berättigat. Jag kommer aldrig att ge mig in i en debatt med dig igen. Gratulerar, du har vunnit ännu en fiende.
Inlägg #88: Postat: 2004-08-12 17:12:00
Torchy
Till andra läsare: Inger använder här exakt samma metoder genom vilka hon angrep den ovannämnda pedofilen: Ogrundade antagelser om min person/kunskaper/åsikter, felaktiga insinuationer angående min sexuella läggning och förlöjligande av mina påståenden. Vidrigt.
Inlägg #89: Postat: 2004-08-12 17:42:00
Torchy
Kanske är det på sin plats att förtydliga här att jag först och främst inte är pedofil utan helt och hållet straight. Pedofiler gör sig skyldiga till ett av de hemskaste brott man kan tänka sig och jag skulle aldrig någonsin försvara det och därför har jag heller ingen önskan att förknippas med detta. Skälet varför jag reagerade på Ingers angrepp på pedofilen var att jag ansåg det osakligt och baserat på saker som pedofilen inte sagt.
Inlägg #90: Postat: 2004-08-12 18:08:00
Torchy
Efter att ha fått smälta Ingers kommentarer ett tag så är jag inte lika uppretad längre. Inger, jag vill inte ha några fiender här på Sourze, men jag tycker helt enkelt inte att du har debatterat på ett särskilt juste sätt gentemot mig. Av denna anledning så kommer jag inte att fortsätta denna debatt. Är det ok?
Inlägg #91: Postat: 2004-08-12 18:32:00
Inger
"Kanske är det på sin plats att förtydliga här att jag först och främst inte är pedofil utan helt och hållet straight."
Vad säger du nu? Ännu en fördom?
Vill påminna dig om att "Anders" är straight. Vad som i alla fall har framkommit. Dock är "objektet" inte en könsmogen individ.
Alldeles rätt, meningslöst att föra en debatt.
Inlägg #92: Postat: 2004-08-12 18:36:00
Torchy
Inger: Jag tyckte att han kallade sig pedofil.. Ok, för att förtydliga: Jag har inga sexuella/erotiska tankar/känslor/handlingar som riktar sig mot barn/ungdomar under 20 års ålder. Mina sexuella preferenser riktas endast mot kvinnor mellan 20 och ja.. maximiålder är alltid en bedömningsfråga och detta lär väl ändras konstant under livets gång. Duger det som klarifikation? ;
Inlägg #93: Postat: 2004-08-12 18:38:00
Torchy
Aha, du menar att han är straight i bemärkelsen att han i sin pedofiliska läggning riktar sig mot flickor?
Inlägg #94: Postat: 2004-08-12 19:09:00
Hans Engnell
Inger: Jag tror att du skulle må bra av att ta en treo och lugna ned dig några grader. Då kanske dina inlägg inte skulle vara så fulla av aggression och förakt för dina motdebattörer.
Inlägg #95: Postat: 2004-08-12 20:39:00
sofia
Torchy, vet precis hur det känns när Inger dundrar på i egna fantasier. Jag har slutat debattera med henne för länge sedan, det ger liksom ingenting.
Ta inte åt dig.
Inlägg #96: Postat: 2004-08-19 04:09:00
sphincter
1 holk och direkt till St Lars? Later misstankt likt apelsinmannen. Har du datum, namn och andra fakta? Vill garna se lite bevis, Inger....
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...