VÅLDTAGEN!

Inlägg #1: Postat: 2004-08-03 01:43:00
Kevin.
Har du en eller två bögföräldrar?
Jag vet en familj där pappan kom ut som bi senare i livet och träffade en snubbe. Hans son hade inget problem med pappans nya pojkvän. Nu har dem varit ihop sen typ 1990 och allt fungerar bra. Hur är din bakgrund?
Inlägg #2: Postat: 2004-08-03 22:44:00
Förbannat bögbarn
Så gulligt då, en riktig liten regnbågsfamilj. Själv har ingen - bögfar hade den goda smaken att dö i aids. Det fanns en tid då man gjorde det om man levde som ett svin, ser du.
Inlägg #3: Postat: 2004-08-04 20:30:00
Kevin
Varför så fylld med hat? Fattar du inte att all denna aggression du bär på för livet skapar stora problem för din egen personliga utveckling? Jag har träffat flera snubbar som du...Alla har liknande bakgrund, säkert du också...
Inlägg #4: Postat: 2004-08-04 20:34:00
Kevin
Och hur lever man som ett svin? Och vem är du att döma andras bettenden? Mr Perfect?!! Och om det nu är för magstarkt för dig att läsa om andra människors öden och äventyr... Läs inte då! Eller bry dig inte! Om du bryr dig över någonting någon annan gjort... Då har du förlorat en massa energi och kraft. Alltså förlorat en massa energi... Är det det du vill?
Inlägg #5: Postat: 2004-08-04 20:36:00
Kevin
Är detta ett smart drag av dig? Vore det inte bättre att använda din energi till något konstruktivt istället? Annars se det som en saga... Några tips i all välmening. Kram på dig!
:o
Inlägg #6: Postat: 2004-08-05 01:13:00
Kevin
Och om du är ledsen och förbannad över att din pappa gick bort i aids... Jag har full förståelse för detta. Aggresion, hat och bitterhet som du inte vet vart du skall rikta. Get over it! Ju förr desto bättre. Du tjänar ingenting på att släpa runt gamla negativa tankemönster. Du är värd bättre. Hoppas det kommer gå bra för dig! Och till minnet av din pappa:Länk: virusmyth.net
Laddar...