Är jag hallick eller pissbög nu?

Inlägg #1: Postat: 2004-08-03 04:49:00
Kevin
Om du skall fortsätta koncentrera dig på att irritera dig på alla andra människor i världen kommer du inte göra så mycket mer i ditt liv. Och det är ju tråkigt om du inte skulle utvecklas till en mer ödmjuk individ som har många trevliga vänner...
Inlägg #2: Postat: 2004-08-03 04:50:00
Kevin
Kram på dig. Jag tror att du behöver det. Dessutom har jag redan testat-med en holländsk parlamentsledamot. Med gummimask... Intressant upplevelse fast jag har vuxit ifrån det nu. Finns mer spännande saker. Men du. Var inte så sur. Skaffa dig ett kreativt utvecklande intresse. Gör någonting istället för att sura och mobba. Du vet väl hur det e med mobbare? Just det. Ingen som älskar dem...Ta det lungt och chilla istället.
Inlägg #3: Postat: 2004-08-03 12:19:00
majja
du verkar tycka att amsterdam är den tuffaste staden i världen och att alla häftiga drar sig dit. är det därför du åker? om det är sex och droger du vill ha behöver du inte koncentrera dig på Adam. det finns flera andra ställen i holland och övriga världen man kan få samma sak. tycker du amster är cool bara för att det är lagligt eller?
Inlägg #4: Postat: 2004-08-04 00:28:00
Kevintillmajja
Amsterdam är en av flera globala smältdeglar med högt i tak. En liten stad med generell realxed atmosfär. Men visst finns det flera oaser i världen.Vilken är din favorit?
Laddar...