Inlägg #1: Postat: 2004-07-31 21:19:00
|
Ministeriet för avslappning |
Visst och sant *KY*. Vettiga lagar och regler, självklart. Det är moralkakorna som är problemet. Hårda inlåsta.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-08-01 00:44:00
|
Kevin |
Tyvärr har hjärtat försvunnit någostans på vägen. Det är detta som gör samhöllet kallt, cyniskt och själlöst. En samhälleig acceptans måste omfatta alla dess medborgare - och inte som idag - enbart de politiskt korrekta. Idag är så många utanförskap stigmatiserade och marginaliserade. En effekt av ett kallt samhälle...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-08-01 10:32:00
|
Ack ja! |
"regler som hjälper människor att hålla - kursen??" Kan det vara sådant som att frisera kläder, färgval och frisyr för att inte bli tagen för drogtest av poliser på stan? Är det sådant du tänker på?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-18 23:14:00
|
Tommie Nygren |
Regler som ser till att medborgarna för sitt liv med sunt vandel och utan benägenhet att begå hor. Jag läste nånstans att unga tjejer som knullar runt fortfarande kan placeras i fosterhem pga detta. Alltså förmodligen i kombination med skitsaker som ingen kille skulle placeras i fosterhem för, men om tjejen alltså är sexuellt aktiv ska hon tyglas... geez. Källa har jag ingen så det kan vara total bullshit det jag just skrev.
|
|