Kevins knarkar-kändis-lista

Inlägg #1: Postat: 2004-07-31 21:19:00
Ministeriet för avslappning
Visst och sant *KY*. Vettiga lagar och regler, självklart. Det är moralkakorna som är problemet. Hårda inlåsta.
Inlägg #2: Postat: 2004-08-01 00:44:00
Kevin
Tyvärr har hjärtat försvunnit någostans på vägen. Det är detta som gör samhöllet kallt, cyniskt och själlöst. En samhälleig acceptans måste omfatta alla dess medborgare - och inte som idag - enbart de politiskt korrekta. Idag är så många utanförskap stigmatiserade och marginaliserade. En effekt av ett kallt samhälle...
Inlägg #3: Postat: 2004-08-01 10:32:00
Ack ja!
"regler som hjälper människor att hålla - kursen??" Kan det vara sådant som att frisera kläder, färgval och frisyr för att inte bli tagen för drogtest av poliser på stan? Är det sådant du tänker på?
Inlägg #4: Postat: 2004-08-18 23:14:00
Tommie Nygren
Regler som ser till att medborgarna för sitt liv med sunt vandel och utan benägenhet att begå hor. Jag läste nånstans att unga tjejer som knullar runt fortfarande kan placeras i fosterhem pga detta. Alltså förmodligen i kombination med skitsaker som ingen kille skulle placeras i fosterhem för, men om tjejen alltså är sexuellt aktiv ska hon tyglas... geez. Källa har jag ingen så det kan vara total bullshit det jag just skrev.
Laddar...