|
Inlägg #1: Postat: 2004-07-30 09:21:00
|
|
Johannes Jakobsson |
Hej Jocke! Kul att du tar dig tid att kommentera det jag skriver. Jag tycker däremot att det är tråkigt att du inte tar dig tid till att skilja mellan en argumenterande ledartext och en nyhetsartikel, om du pluggar journalistik så får ni väl lära er skillnaden? Eftersom du inte preciserar vad du anser vara förhastade slutsatser och påhittat av det jag skrivit har jag svårt att bemöta det. Men du kanske bara var ute efter att förolämpa mig?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-30 09:25:00
|
|
Johannes Jakobsson |
I vilket fall som helst så är det tråkigt att du som studerar journalistik väljer samma bana som så många andra "anonyma" kommentatorer gör här på Sourze, dvs använder feedback fältet för att försöka förhöja sitt eget anseende på bekostnad av andra. Det är bara larvigt och barnsligt. Ordet är fritt och om du har något som du vill kritisera min text är du välkommen att skriva ett inlägg.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-30 09:37:00
|
|
Johannes |
Om du vill kritisera något i min text skulle det stå. Sitter på jobbet, så jag blir avbruten mitt i skrivandet ibland.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-08-02 23:20:00
|
|
Inger |
Jocke: Pluggar du verkligen journalistik? Då borde du ha kunnat skilja på en nyhetsartikel, politisk ledarspalt kontra en reflekterande krönika. Dessutom skulle du konstruktivt ha pekat på var i Johannes text det brister, vad han hittar på samt vilka förhastade slutsatser han drar. Det du gör här i kommentarsfältet anstår däremot inte en seriös journalist.
|
| |