|
Inlägg #1: Postat: 2004-07-27 00:37:00
|
|
Lars Nilsson |
Mitt namn kom bort i hastigheten.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-27 07:34:00
|
|
Johan Wedberg |
Jo, du har nog rätt.
Birgitta vill väl slå sig in i kvinnolägret där Schyman, Sahlin och Segelström redan slåss. Kanske t o m skapa sig en egen nisch.
Men jag får ändå säga att det är ett konstigt förhållande det hon beskriver.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-29 14:27:00
|
|
CLK Aqurette |
Om nu det krävs att en kvinna har sex med en man för att räknas som en fullvärdig medborgare med lika rättigheter, borde då inte homosexuella kvinnor slippa betala skatt till all verksamhet som bara gynnar heterosexuella? Eller är det "pengar luktar inte"-principen som gäller då? Homosexuella ska betala skatt till staten men inte kräva något tillbaka, eller?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-31 20:02:00
|
|
D.E |
Det finns par som väljer att aldrig skaffa barn - ändå går deras skattepengar till andras barnbidrag. Pengarna tillbaka! Jag är man och manshatar organisationer som ROKS får statligt stöd? Pengarna tillbaka! Överbetalda politiker använder tid som jag betalad dem för att springa omkring på tramsiga pridefestivaler eftersom det är PK. PENGARNA TILLBAKA!!!
Inser du nu hur pass fjantig du låter CLK Aqurette?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-08-03 22:34:00
|
|
Förbannat bögbarn |
Så, Aqurette, det var där skon klämde. Man vill ha valuta för sina pengar. Räcker det inte med dom prostituerade småpojkar som du och dina vänner brukar ragga upp på Sylvester och andra statsfinansierade kontaktförmedlingar för HBT-folket?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-08-06 23:26:00
|
|
Kajsa |
Bögbarn, jag vette fan vad du har för uppväxt men efter dina iq-befriade inlägg som har dykt upp efter nästintill varje kommentar börjar jag undra.
1.100 flator har registrerat partnerskap och du tror att det bara är dom som är flator? Alla vi andra då? Som INTE har registrerat partnerskap? Vi räknas inte eller?
Detta är fan tragiskt. Trodde vi hade kommit mycket längre än såhär.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-08-08 23:31:00
|
|
Oroad |
Historien upprepar sig. Redan på gamla Grekernas tid, ansågs det vara fint att vara homosexuell. Det var lixom trendigt redan då. Och det som var allra finast var att ha en egen 12 årig pojke att "leka med". Hoppas inte dessa tider kommer tillbaks utan att de förpassas till historien, men de senaste årens utveckling skrämmer mig. Vad händer?
|
| |