Knark, du är död!

Inlägg #1: Postat: 2004-07-19 14:14:00
Johan Wedberg
Jag förstår vad du menar. Men det behövs dock något reagerar mot vår livstil och som inte är puritansk.
Inlägg #2: Postat: 2004-07-21 18:10:00
Sunny
Sant förstås. När jag hade ungar i tonåren var jag nog rena pesten som alltid skulle veta var,när o hur. Men de förstod varför: Jag förklarade noga,ofta o med referens till var de kunde hämta egna fakta. De blev så vana att alltid väcka mig när de kom säkert hem att de ringer mig ännu efter en bilresa o har jag somnat talar de in att de mår bra på telesvararen: De är 30!
Inlägg #3: Postat: 2004-07-21 18:13:00
Sunny
I övrigt rörde sig dottern bland brattsen på stan redan som 14 åring. Hon var lång för sin ålder o bjöds in av äldre kompisar. Det var ofta HON som predikade för MIG hur farligt det var med olika droger: Hon såg ju en hel del otäckt.
Inlägg #4: Postat: 2004-07-22 07:08:00
Johan Wedberg
Alla föräldrar jag pratar med säger "mina barn vet om den där skiten. Men det är lugnt. Jag vet att de inte hamnar där". Jag målar inte fan på väggen men jag tycker det är lite lustigt.
Inlägg #5: Postat: 2004-07-23 22:55:00
Sunny
Så enkelt är det inte. Man får ligga på dagligen när det är i tonåren. Mna kan ta egn aintiativ oxå. Jag ringde den lokale langaren som höll bratsen med stoff de där åren o talade om vad jag skulle göra med honom ifall han bjöd min dotter,14,på något starkare än re.
Inlägg #6: Postat: 2004-07-23 22:59:00
Sunny forts
INGEN vet vem som torskar på eländet.Dottern tyckte det var ok: Hon gav mig ju numret. Killen blev aningen häpen. Sedan kunde jag ringa honom o kolla läget lite diskret: vilka killar som använde vad osv. Jag tycker att föräldrar är dåliga på att ta del av ungarnas grejer. När Nils Jensen spelade i stan o min dotter var döökär i honom var jag på konserten: Där fanns 1 ! person till över 15: Staffan Hildebrand.
Laddar...