|
Inlägg #1: Postat: 2004-07-14 19:01:00
|
|
Bo Nilsson |
Ta reda på hur det går till när en spelare får Kicken från sitt Kontrakt innan du hänger ut en Klubb på detta viset. Att du inte är insatt är ganska tydligt men då får man vara seriös och undersöka saker och ting för att få fram Fakta som ger dig belägg för att skriva som du Gör. Du är inte bättre än Expressen så varför uttalar du dig Igetligen ?????
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-14 21:52:00
|
|
Stefan Persson |
Håller med dig till 100 !! Sverige håller på att bli ett värre tabloid-land än England någonsin varit! Att vissa tidningar också gör rent elitistiska skillnader är eter värre. Det började faktiskt redan på de sk. "obducenternas" tid.. de fick gå namnskyddade hur länge som helst, men när sedan Åmsele-morden begicks var de svenskklingande namnen ute långt innan förövarna ens hade gripits.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-14 22:36:00
|
|
sandra |
Det här är tänkvärt och den enda lösningen måste ju vara att inte köpa tidningar som bygger sin verksamhet på dålig journalistik som gränsar till förtal i var och varannan artikel. Bra artikel som vanligt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-14 23:43:00
|
|
Lennart |
Sten.
Bra som vanligt, men innehållet?
Vi lämnar Expressen. Det är, som att hälla vatten på en gås.
De blir aldrig bättre.
Låt oss ta ditt inlägg.
Om han nu är psykiskt sjuk?
Är han det på grund av spritmissbruk?
Eller dricker han , för att han är sjuk?
Oavsett svaren, är och förblir han, alkoholist!
Om ifall att, alkoholismen är en sjukdom, tar
det lång tid innan, den tar sådana konsekvenser,
så man inte kan utföra sitt jobb.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-15 01:00:00
|
|
Man Originalet |
Jag undrade vem den där fotbollsspelaren var, men tack vare Stens text lyckades jag lista ut det. Tackar för upplysningen!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-07-18 01:19:00
|
|
Sunny |
Som idrottsanalfabet borde jag kanske inte yttra mig här men Expressens uthängningar drabbar ju fler än idrottsmän o är alltid lika osmaklig.
|
| |