fyla Trynen vs vackra!

Inlägg #1: Postat: 2004-07-10 19:16:00
Alf Carlsson
Hela världen är inriktat på att ta fram elitmänniskan MED ALLA MEDEL, så får det gälla skönhet silikon eller idrottsprestationer doping. Jag menar, var har du hållit hus sen Hitler förlorade slaget, men vann kriget? Hela världen är inriktat på att ta fram elitmänniskan MED ALLA MEDEL, så får det gälla skönhet silikon eller idrottsprestationer doping. Jag menar, var har du hållit hus sen Hitler förlorade slaget, men vann kriget?
Inlägg #2: Postat: 2004-07-10 19:16:00
Alf Carlsson
När Inger påtalar skillnaden mellan frenologi och eugenik, d v s på ett ytterst ödmjukt sätt påtalar att det nog egentligen är eugenik du menar, SÅ SVARAR DU INTE. Samtidigt fortsätter din församling att visa sin okritiska välvilja till detta svammel utan slut. Jag är lika förbluffad som bekymrad.
Inlägg #3: Postat: 2004-07-11 11:42:00
*KY*
Hej Alf! Hela mitt liv har jag berättar min livshistoria berört människor, ofta starkt. Så jag vet om hur jag "drabbar andra". Om du nu drabbas av obehag från mina texter har jag ett enkelt förslag: Sluta läs det jag skriver. /forts
Inlägg #4: Postat: 2004-07-11 11:44:00
*KY*
/Forts. För inte tror du väl att din ovilja mot mig kommer att få mig att sluta? Haha, om du trodde det. Jag kommer att forsätta att skriva "av hjärtans lust", som någon föreslog. Det är fint med Sourze: "Alla har något att berätta. Gör det". Tack för ordet!
Inlägg #5: Postat: 2004-07-11 13:39:00
Alf Carlsson
Om ögonen är själens spegel? Vad berättar då andra delar av kraniet? Varför går det ena och inte det andra? Vad har du för belägg för att ögonen är själens spegel? Varför är det inte pannans veck? Skriv på Kyreus, men räkna inte med att alla tillhör den nickande försmlingen.
Inlägg #6: Postat: 2004-07-13 16:00:00
66 cent
svar till 5: i hans värld han ac verkar allt va svart och vitt. ky är ett spektrum......
Laddar...