|
Inlägg #1: Postat: 2004-07-08 22:20:00
|
|
sofia |
Du är helnöjd med missionären, men skulle gärna åka till Amsterdam för att leva ut dina lustar...hm
Jag pissade på en fransman 1 gång, det räckte för mig.Det var en kul grej. Åk du till Amsterdam och lev ut, och tycker du att det är trist så kan du ju alltid varva med det där vinet och missionären! Du är inte tråkig, bara lite feg:-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-09 00:46:00
|
|
Kevin |
Förut så åt jag aldrig mer än Svensk mat.Sen växte jag upp och förstod att det fanns annat bortom "smörgåsbordet". En värld full av upplevelser bortom det politiskt
korrekta. Världen är full av upplevelser. Livet skall levas -på alla sätt!!!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-09 07:41:00
|
|
Joakim Johansson |
Okej...saken är klar...jag åker till Amsterdam i några dagar i slutet av augusti när jag jobbat färdigt. Vill gärna ta en legal joint. Var kan man bo billigt? Helst utan att bli pinkad på?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-09 10:36:00
|
|
sofia |
Coffee shops som inte är så turistiga: Doors Palace, Spuistraat 46
Kasmir, Jan Pieter Heier straat
The Dolphin, Kerk straat
Röjigt turistiga coffee shops
Hill street blues, Warmoe straat
Greenhouse, Warmoe straat
På alla de hör ställena kan du även dricka alkohol
Boende:Du hittar kissfria billiga hostels överallt:-
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-09 11:28:00
|
|
tips |
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2004-07-10 00:05:00
|
|
Hmm |
En kul grej, det är väl vad tjejer som viker ut sig brukar säg. Du Sofia tog faktiskt betalt för att pissa på honom, det glömde du att skriva nu. Att du tog betalt gör dig faktiskt till en hora. Men det har du väl i och för sig inget emot att vara, det är väl också en kul grej.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2004-07-10 00:11:00
|
|
Sofia |
Det ligger ju i betraktarens öga.
Ja, faktiskt så ser jag det som en kul grej. Roligare än att stå i Stureplans barer och hora till mig drinkar som så många andra tillbringar fredagskvällarna med...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-07-10 00:47:00
|
|
Kevin |
Go girl! GO girl!! GO GIRL!!!
Hycklarna vid Stureplan förnekar sig aldrig.
Efter att jag hade stått upp och försvarat folk som Bill Clinton, Sten Hecscher, Tomas Bodström, Dianne Worwick, Brad Pitt i direktsändning, ja dvs droganvändares lika mänskliga rättigheter hällde en snubbe öl på en.
Jag gillar inte droger, sa han med cigg o öl i hand. Döm mig bara! Och se dig själv sen i spegeln!!! FEL FRI?
|
| |