Inlägg #1: Postat: 2004-07-08 22:30:00
|
sofia |
Vems gräns?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-08 23:30:00
|
Qvinna |
Gränsen du passerade, ja se t ex vad AC Collin skriver. Hade du låtit bli pengarna hade handlingen varit mer OK, men eftersom du fick betalt och mannen ifråga fick en sexuell kick av det var det prostitution. Så ser jag det, jag besvarade din fråga.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-11 13:11:00
|
Svar till Quinna |
Så "AC Collin " har skrivit regelboken om livet?? Vad är skillnaden på betalt eller inte betalt mänskligt sett? När du kommer på det, svara på om du har med andra människors val att göra?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-13 01:07:00
|
Qvinna |
Sofia ställde frågan är jag prostituerad nu, jag som så många andra svarar ja. Även om S inte tagit betalt tycker jag handlingen i sig är väldigt låg, att kissa på en medmänniska. Skicka honom till terapeuten istället. Kinky sex verkligen. Porrfilmer där folk kissar på varandra brukar visst enl vad jag läst placeras längst in i porrfilmsbutikerna, bara dom mest "kinky" typerna tar sig dit.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-14 16:08:00
|
Xenu |
Om detta var prostitution, då är kanske inte prostitution så fel trots allt!
Guilt by association works both ways... :-
Och att det skulle vara "lågt" mot en person att på hans begäran tillfredställa hans sexuella behov. LOL! Tala om förmynderi. Vi lever faktiskt inte i Sovjetunionen, psykiatrin är för att hjälpa människor med verkliga störningar - inte för att "korrigera" människor som har "fel" åsikter eller smak.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-07-14 20:57:00
|
sofia |
Qvinna:
" Kinky"??? Vad som är kinky för dig kanske är något helt annat för mig. När vi börjar lägga värderingar i allt som är annorlunda börjar det bli farligt. Ta tex homosexualitet, tror du att det är något som ska "botas" ? I sådana fall bollar jag ditt tips tillbaka: sök hjälp...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-07-28 05:48:00
|
sphincter |
"...men eftersom du fick betalt och mannen ifråga fick en sexuell kick av det var det prostitution."
OK, betyder det da att killen som saljer porrtidningar till mig ocksa ar prostituerad? Indirekt sa ser han ju till att jag far stand....
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-07-31 02:28:00
|
Qvinna |
Jag tycker inte att homosexulaitet är kinky. Men att gilla att bli kissad på anses väl kinky av de flesta, ngt som tillhör sexualitetens bakgårdar.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-07-31 03:25:00
|
Qvinna |
Men OK jag ger mig, allt är normalt. Strypsex normalt, pedofili normalt, kiss och bajs-sex så normalt och trevligt osv osv. Den reporter som var sänd av en tidning för att kolla stadens sexaffär och när han kom fram till hyllan med kiss och bajssex kände för frisk luft var väl en mes. Det är ju så normalt och trevligt med människor som kissar på varandra och gillar det.
|
|