Inlägg #1: Postat: 2004-07-04 22:41:00
|
GÖR-INTE-OM-MIG!! |
Jo, tänk om de istället för att hjärntvätta unga kvinnor med nonsens vilket gör oss trångtänkande och dumma kunde informera och utbilda. Då skulle vi nog vara lite mindre naiva och risken för att råka ut i tråkigheter skulle minska. Chansen att unga vackra kvinnor vistas ensamma på hotelrum med antar jag äldre män blir lite mindre.
JAG VILL INTE HA NÅGON MAKEOVER!!!!!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-04 23:25:00
|
Erik Lindgren |
Hohoho, bruden fattade inte! Snacka om blåögd. Och arton bast dessutom! Vilken jävla kokong-verklighet kommer man ifrån då?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-04 23:29:00
|
Lars Nilsson |
Sofia: Keep up the good work! Fuck art and let´s dance.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-04 23:30:00
|
Krieg |
Du är som vanligt totalt ointressant!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-04 23:37:00
|
Sunny |
Jag har skrivit om min egen strippkarriär här i "Backstage." Jag levde ett helt annolunda strippliv än du men det jobbet gav mig livet tillbaka.
Sedan tog det några år till innan jag gjorde det tilll mitt heltidsjobb. O ja det var i högsta grad frivilligt.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2004-07-04 23:50:00
|
Nemo |
Nu måste du snart komma på ett bättre sätt att locka läsare än att enbart försöka provocera och verka cool. Det krävs skrivartalang också.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2004-07-05 02:36:00
|
Janne |
Gäääääsp.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2004-07-05 05:00:00
|
Ulf Popeno |
Oh, jag skulle också vilja vara strippa... Fast inte i Japan. Japanska kvinnor är inte snygga.
Sätt gärna in en bild på ditt skrev i snyggast.se. Jag tror det skulle utveckla dig ännu mer.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2004-07-05 10:06:00
|
Alf Carlsson |
Din artikel, som är mycket väl formulerad, utgör ett enormt hot mot den etablerade synen. Jag blev faktiskt förvånad över den aggressiva rädsla som finns i kommentarerna.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2004-07-05 11:02:00
|
Urban |
Makthavare vinner ju på att folk är svaga, inte kan klara sig själva, inte kan hantera sex, droger, spel eller ens mat. Starka, självständiga människor behöver ingen, av skattemedel avlönad, dadda som ska kontrollera varenda steg vi tar.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-07-05 12:30:00
|
Mathias |
Kul att så många blir så provocerade av ditt fria sätt. Japan är annorlunda, jag minns inte ett bråk eller hot från när jag bodde där. Utom i Roppongi förstås. Det gör allt annorlunda.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2004-07-05 13:14:00
|
Kvinnan |
Aven om jag ocksa kan tycka att det var lite blaogt sa ar det kanon att du skapar sadan radsla hos pojkstackarna. Hur ska de bete sig nar tjejer star pa egna ben och kraver MOGNA man?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2004-07-05 14:26:00
|
Thomas L. Aabo |
Kul att höra lite från en vanlig ung tjej snarare än alla de där testuggande feministerna. You go girl!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2004-07-05 15:26:00
|
Jan Schmidt |
Men det är så konstigt... när tjejer är frigjorda, starka, självständiga och vet vad de vill, är och gör det det nästan alltid i sex-branschen. Varför är det så? Var är alla frigjorda, starka, självständiga tjejer som vet vad de vill i vårdsvängen, t ex? Och var är alla frigjorda, starka självständiga KILLAR som vet vad de vill i sexbranschen? I publiken eller bakom kamerorna?
|
|
Inlägg #15: Postat: 2004-07-05 18:25:00
|
Lena J |
Klart att man vill visa upp sig när man fortfarande är ung och utan celluliter.
Du gjorde helt rätt i att visa musen för karlarna på stripklubben, för om 30 år så vill dom inte ens ta på dig längre.
|
|
Inlägg #16: Postat: 2004-07-06 07:47:00
|
CalWin |
Har själv sett strippor på dessa klubbar som står som spön i backen i Rappongi-distriktet i Tokyo. Det är inte annat än människohandel och i detta fall är det västerländska tjejer som råkar ut för det, en nyttig läxa för oss i väst som normalt bara hör om fattiga östeuropeér och ryskor i dessa sammanhang. Tror inte att strippor är frigjorda, starka människor. Istället är det mansvärldens högborg som kastar sin skugga.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2004-07-06 08:06:00
|
Joakim Johansson |
Jag kanske inte fattar det här ordentligt...men jag kan inte begripa varför en del tjejer har ett behov av att fittan? Kan inte påstå att jag skulle varit nöjd med mig själv så här i efterhand om jag stått och dinglat med kuken framför en massa kåta drägg när jag var 18 år. Men men...vad vet jag!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2004-07-06 14:45:00
|
Lucky hooker |
Ja, det fattar ju alla att en tjej som åker till Japan på några veckor och då och då går ut och strippar och har pengar och svenskt pass därhemma på hotellrummet är jämförbar med vilken flicka i branschen som helst - dvs. *de* är som hon. Klart att Annika som drar omkring på Industrigatan i Malmö och suger av folk på knä i modden för 200 pix per skaft känner att hon är en cool tjej med kontroll över sitt eget liv. Eller?
|
|
Inlägg #19: Postat: 2004-07-06 16:31:00
|
filikoster |
Bra artikel, som uppenbarligen väcker den gamla vanliga bigotta rädslan till liv.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2004-07-06 17:24:00
|
Inger |
Du ställer här och i den förra texten frågor som: "Är jag prostituerad nu?" "Kan man strippa frivilligt?" Bör du inte, för din egen skull, avhålla dig från handlingar som du inte förefaller vara mogen för? Det första kriteriet är ju att du handlar först och tänker ? sen - på Sourze. Och det har definitivt inget med ett "wallraffande" mod att göra. Ett tips: Du behöver inte åka till Japan eller Amsterdam för att utföra sexuella tjänster. Det finns även en marknad här i Sverige.
|
|