Inlägg #1: Postat: 2004-07-03 17:52:00
|
Ludde |
Jag tycker att du är populistisk i dina angrepp mot Persson. Angrip politiken inte personen Persson.Vi Stockholmare gillar inte sånt.Vi argumenterar med sakliga argument och ideologi. S gräver sin egen grav med stopplagar mot bostadsrätter och vägtullar.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2004-07-03 18:18:00
|
Ludde |
Har du funderat över varför C har så få röster i Storstadsregionerna? Kanske är dags? Ni visar inte solidaritet i verkligheten med tredje världen. Du försvarar en förlegad kolinialistisk syn för att få röster från landsbygden. Därmed är du ansvarig för att barnen svälter,inte kan gå i skola osv i dom länder där EU dumpar jordbruksprodukter.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2004-07-03 18:20:00
|
Ludde |
Jag hoppas att du svarar på mina inlägg. Jag vill verkligen debattera detta med dig. Du säger ju alltid att det är viktigt vad folket tycker. Nu har du din chans.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2004-07-17 09:49:00
|
Maud Olofsson |
Den politik som statsministern för är jag mycket kristisk till. Den leder till att människors självbestämmande minskar. Men jag är också kritisk till det sätt som statsministern agerar. Det är därför som jag också lyfter frågan om varför han skickade fram andra att kommentera EU-valet mean han kunde kommentera EM-laget i fotboll.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2004-07-17 10:29:00
|
Maud Olofsson |
Att Centerpartiet skulle stödja EU:s jordbrukspolitik i alla delar som den ser ut nu är fel. Däremot vill vi inte, som en del andra åternationalisera jordbrukspolitiken. Däremot behöver den reformeras. Bland annat genom att exportstöden fasas ut. Sedan måste både EU och USA inom ramen för WTO öppna upp sina marknader för andra länder på ett bättre sätt.
|
|